Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ نفرات برتر مرحله استانی دومین دوره جشنواره طیبات استان تهران ویژه قرآن‌آموزان شعب مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) معرفی شدند.
مقطع سنی 10 تا 15 سال
در رشته حفظ پنج جزء زهرا سعیدی از شعبه رسالت بزرگسالان، سمانه بابایی از شعبه امام حسین(ع) و مطهره جعفری از شعبه ورامین در رشته حفظ 10 جزء نیز فاطمه فطرتی از شعبه امام حسین(ع)، فاطمه حبیبی از شعبه شهرری و نیلوفر زمانی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در رشته حفظ 15 جزء نیز به ترتیب مریم کمره‌ای از شعبه ورامین، فاطمه باقری از شعبه خردسالان رسالت و فاطمه محمودلو از شعبه رسالت بانوان بزرگسال و در رشته حفظ کل نیز فاطمه نیکویی از شعبه شهرری، مبینا روح الهی از شعبه امام حسین(ع) و مریم سادات جلالی از شعبه بانوان بزرگسال توانستند مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.
مقطع سنی بزرگسالان
در رشته حفظ پنج جزء نیز فاطمه جهانگیرپور و صدیقه‌سادات حسینی و مریم حسنیان از شعبه رسالت بانوان بزرگسال به‌عنوان دارندگان رتبه اول تا سوم و دررشته حفظ 10 جزء نیز زینب بیگی و فاطمه سادات باقری از شعبه بانوان بزرگسال رسالت توانستند حائز رتبه اول و دوم شوند.
همچنین در رشته حفظ 15 جزء نیز ریحانه سادات رشیدی‌فر از شعبه رسالت بانوان بزرگسال توانستند مقام اول را کسب کنند و در رشته حفظ 20 جزء نیز سعیده الوان، سکینه مؤمنی و زهرا سادات روحانی از شعبه بانوان بزرگسال رسالت رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ کل نیز مریم غفاری و الهه فرشچی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال توانستند رتبه اول تا سوم را بدست آورند. در رشته ترتیل نیز زهرا رضایی‌نیک از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، مهناز مرادی از شعبه امام حسین(ع) و فاطمه خوال از شعبه رسالت بانوان بزرگسال مقام‌های اول تا سوم را بدست آورند.
در رشته تحقیق نیز لیلا مسعود از شعبه رسالت بانوان بزرگسال توانست حائز رتبه شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این جشنواره با شرکت ۴۲ گروه سرود کودک و نوجوان از استان قزوین و ۲۰ گروه هم از کلان شهر‌های کشور به کار خود پایان داد.

رتبه‌های اول تا چهارم این جشنواره متعلق به ۳ گروه دختران و ۴ گروه پسران از استان قزوین است.

 ۳ گروه از کلان شهر‌ها هم برگزیده این جشنواره شدند.

این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی با زبان هنر و با موضوعات حفظ اموال عمومی، صدق در کلام و رفتار، فرهنگ استفاده از دوچرخه، حفظ و گسترش فضای سبز، رعایت حق همسایه و تفکیک زباله از مبدا برگزار شد.

این جشنواره در دو گروه دختران و پسران استانی و کلان شهر‌ها به طور جداگانه داوری شد.

در پایان مراسم از خانواده‌های شهید علی جهانشاهی، حامد حدادی، مسعود کاظمی و ناصر انجرانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • چهار هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران در نظر گرفته شده است
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین