Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:43:03 GMT

مهدی پور رهنما در مسابقات پاراتکواندو آسیا حضور می یابد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۷۴۷۶

مهدی پور رهنما در مسابقات پاراتکواندو آسیا حضور می یابد

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق اعلام فدراسیون تکواندو، پوررهنما ورزشکار شایسته گیلانی در وزن 75- کیلوگرم به همراه تیم ملی در چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا شرکت می کند.
محسن سترگی افزود امیدواریم که این تکواندوکار شایسته گیلانی که تاکنون مدال های رنگارنگی را از رقابت های مختلف کسب کرده، در مسابقات قهرمانی آسیا نیز بدرخشد و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی 2018 آسیا، از سوم خردادماه سال جاری با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از قاره کهن، به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار می‌شود.
مهدی پوررهنما که متولد سال 1374 است ، از سن هفت سالگی زیر نظر غلامحسن خداپرستی در رشته تکواندو در بندرانزلی مشغول به فعالیت شد و تاکنون افتخارات بسیاری را کسب کرده است .
مدال طلای جهانی انگلیس 1396 ، مدال طلای جهانی آمریکای جنوبی سال 1391 ، طلای جهانی روسیه سال 1393 ،طلای تکواندو آسیا چین تایپه ، نقره پاراتکواندو جهانی 1389 ، برنز مسابقات باکو سال 1388 مدال طلای پارا تکواندو آسیا در کره جنوبی و مدال طلای پارا تکواندو آسیا در فیلیپین از جمله افتخارات کسب شده توسط این ورزشکار گیلانی است.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان گیلان چین کره جنوبی مسابقات قهرمانی آسیا وزن موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان است از روز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شد و عصر امروز پنجشنبه با برگزاری مبارزات نهایی اوزان مختلف به پایان رسید. تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافت که در نهایت به دو مدال نقره و دو برنز رسید‌.

*در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و نقره گرفت.

*در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزنانی از قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را از پیش‌رو‌ برداشته بود در مبارزه پایانی با "الکساندر زیریانوف" از روسیه روبه‌رو شد و با وجود ارائه مبارزه‌ای‌ نزدیک، با رای داوران بازنده شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پیش از این مصطفی ریگی در وزن ۵۴ کیلوگرم و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم، به  مدال برنز رسیدند. باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه‌ در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد