Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مردم شبستر در مجلس از بی‌توجهی دستگاه قضا نسبت به راهپیمایی غیرقانونی افراد معترض به برگزاری کنسرت در این شهرستان انتقاد کرد.معصومه آقاپور علیشاهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به دستگاه قضا گفت: در تاریخ ۱۴/۲/۹۷ در شهرستان شبستر از ساعت ۱۴ تا ۱۹ تعدادی از افراد در اعتراض برای برگزاری کنسرت، بدون مجوز قانونی راهپیمایی و بی نظمی ایجاد کردند در حالی که از دستگاه قضا اقدام به موقع داشتیم اما متأسفانه در این زمینه اقدامی انجام نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه قضا ۲۵ سال است در مورد پرونده بخش صوفیان اعمال نظر نکرده است، گفت: متأسفانه ۳۶ هزار نفر درگیر این موضوع هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از فرماندار شبستر و نهادهای زیرمجموعه به دلیل تلاش‌های صورت گرفته و اینکه فضای امید را در شهرستان شبستر به عرصه ظهور رساند، سپاسگزاری کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات

ایسنا/خوزستان فرماندار رامشیر از در نظر گرفتن ۵۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا احسانی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات ایمن، اظهار کرد: در کل ۵۰ صندوق برای شهرستان در نظر گرفته شده‌ است که از این تعداد ۲۰ صندوق در شهر رامشیر، ۱۴ صندوق در بخش مشراگه و ۱۶ صندوق در بخش مرکزی مستقر می‌شوند.

وی ادامه‌داد: بیش از هزار ۵۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی، کار نظارت، بازرسی و حفاظت انتخابات را انجام می‌دهند.

احسانی نیا ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت کامل و رقابت سالم میان دو کاندیدا انجام شده است و ان‌شاءالله ۲۱ اردیبهشت شاهد حضور پررنگ مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

فرماندار رامشیر با بیان اینکه رامشیر حوزه فرعی شهرستان رامهرمز است، بیان کرد: شهرستان رامشیر خوشبختانه جزو شهرهای با تعداد مشارکت بالا بود و بیش از ۶۰ درصد مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه