Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:49:29 GMT

2500 کودک درالبرز غربالگری اضطراب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۷۷۶۹

2500 کودک درالبرز غربالگری اضطراب شدند

به گزارش ایرنا، داریوش بیات نژاد روز یکشنبه در همایش تجلیل از روانشناسان سازمان بهزیستی استان البرز افزود: اکنون 44 مرکز مشاوره غیردولتی و دو مرکز حضوری و غیرحضوری دولتی دراین استان درحوزه روانشناسی به بیماران خدمات می دهند.
وی ادامه داد: درسال گذشته 573 نفر در مراکز مشاوره حضوری دولتی و 17هزار و 354 نفر از خط مشاوره 1480 خدمات غیرحضوری دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیات نژاد گفت: در مراکز مشاوره غیر دولتی نیز شش هزار و 900 نفر دراین مدت از خدمات روانشناختی بهره مند شدند.
وی خاطرنشان کرد: سالانه 250میلیون تومان هزینه خدمات روانشناختی از حوزه بهزیستی دراستان البرز برای بخش دولتی پرداخت می شود.
مدیرکل بهزیستی استان البرز اضافه کرد: آموزش های زندگی ، مشاوره پیش ازازدواج ،پیشگیری و کنترل طلاق و دوره های آموزشی مدیریت بحران از دیگر خدمات ارایه شده دراین بخش است.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه های خدمات دهی روانشناختی درصدد آن هستیم بخشی از مشکلات این حوزه را مرتفع کنیم.
8029/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بهزیستی دوره های آموزشی روانشناسی مدیریت بحران مراکز مشاوره موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در بیست و دومین جلسه کمیته استانی مناسب سازی محیط ویژه معلولان و جانبازان با اشاره به اینکه مناسب سازی محیط و ورودی ادارات برای تردد جانبازان و معلولان ضروری است، بیان کرد: ادارات و نهادهای دولتی، بانک‌ها و… موظف هستند بستری مناسبی را برای تردد معلولان و جانبازان فراهم کنند تا این افراد بتوانند به راحتی تردد کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب سازی محیط برای دسترسی پذیری معلولان و جانبازان به خدمات هستند.

وی تصریح کرد: مناسب سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی، ورزشی و غیره از حقوق معلولان است که باید متناسب با وضعیت جسمی آنان طراحی شود تا بتوانند از حقوق خود بهره مند شوند.

کد خبر 6099555

دیگر خبرها

  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است