Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:50:34 GMT

«اعتماد» و «ایران» مجرم شناخته شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۷۸۰۲

«اعتماد» و «ایران» مجرم شناخته شدند

تهران-ایرنا-مدیران مسئول روزنامه های «اعتماد» و «ایران» در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدند.

علی اکبر کسائیان دبیر هیات منصفه مطبوعات روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا با تشریح دادگاه اظهارکرد: دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات استان تهران برای رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول روزنامه های اعتماد و ایران و پایگاه خبری «افکارنیوز» در شعبه ٩ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر هیات منصفه مطبوعات استان تهران اتهام فاضلی مدیرمسئول روزنامه ایران را نشر مطالب خلاف واقع با شکایت شاکی خصوصی عنوان کرد و گفت: اعضای هیات منصفه متهم را با اکثریت آرا مجرم شناخت و او را مستحق تخفیف ندانست.
وی درباره روزنامه اعتماد گفت: الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد هم با همان عنوان اتهامی یعنی نشر مطالب خلاف واقع و با شکایت همان شاکی خصوصی ( مسعود زریبافان، معاون رییس جمهوری در دولت دهم) با اکثریت آرا مجرم دانسته شد.
کسائیان ادامه داد: اعضای هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا مجرم را مستحق تخفیف ندانستند.
دبیر هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: سیدحکمت الله موسوی مدیرمسئول افکارنیوز با شکایت مدعی العموم و با عنوان اتهامی نشر مطالب خلاف واقع از سوی اعضای هیات منصفه استان تهران مجرم شناخته نشد.
اجتمام**٧٣٢٩ ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوق دادگاه مطبوعات ايران و اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت