Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح‌های اشتغال فراگیر در اردبیل اظهار داشت:‌ در مورد تحقق طرح‌های اشتغال فراگیر معرفی شده به بانک‌های عامل تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود تا با این امر بتوانیم زمینه‌ساز توسعه اشتغال در سطح استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای دستور استاندار اردبیل در کارگروه استان، مقرر است دستگاه‌های بخشی اشتغال پایدار روستایی و عشایری به صورت مستمر و روزانه نسبت به رصد و پیگیری طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام و موضوع در تعامل مطلوب و سازنده با بانک‌های عامل پیگیری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: دستگاه‌های بخشی اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز براساس لیست عودتی بانک‌ها موضوع عدم مراجعه متقاضیان و عدم ارائه مدارک و مستندات لازم به بانک را سریعا پیگیری و در صورت حل مشکل متقاضیان مجددا  به بانک معرفی شود و در غیر این صورت دستگاه‌های اجرایی طرح جایگزین را با رعایت فرایند اجرایی اشتغال روستایی و عشایری به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان معرفی خواهند کرد.

قاسمی با اشاره به توضیحات مدیران بانک‌های عامل استان در مورد آخرین وضعیت طرح‌های معرفی شده از محل اعتبار روستایی و عشایری  گفت: بانک‌های عامل موظف شدند لیست طرح‌های عودتی خود را به صورت کتبی به دستگاه‌های اجرایی استان برای تعیین تکلیف و رونوشت به فرمانداران و دبیرخانه کارگروه اشتغال در راستای پیگیری ارسال کرده و عملکرد پرداختی خود را به صورت هفتگی به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان اعلام کنند.

وی با اشاره به معرفی دو هزار و 800 طرح اشتغال فراگیر به بانک‌های عامل در سطح استان تصریح کرد: تسهیلات مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها هفت هزار و 800 میلیارد ریال بوده که امیدواریم بانک‌های عامل همکاری و مشارکت لازم را در ارائه تسهیلات به این طرح‌ها داشته باشند تا بتوانیم شاهد کاهش مشکلات بیکاری در استان باشیم.

انتهای پیام/ ع

ارائه تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال بانک تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در دیدار با مسئولان بانک گردشگری اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است که سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان اردبیل است.

وی افزود: ما از بانک گردشگری به‌عنوان یک بانک تخصصی و متولی در حوزه گردشگری انتظار داریم که در حوزه گردشگری اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود فعالیت ویژه‌ای داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و موافقت اصولی بی‌نام برای مناطق و پروژه‌های مستعد در استان صادر شده است که بانک گردشگری می‌تواند در این راستا با مشارکت سرمایه‌گذاران در این موارد فعالیت کند.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین مطابق توافقات اولیه به‌دست آمده تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان با بانک گردشگری در راستای همکاری‌های بیشتر و تعریف ساز و کارهای حمایتی تفاهمنامه امضا می‌کنند تا بتوانیم از ظرفیت مجموعه‌های گردشگری استان و منابع بانک گردشگری برای رونق و توسعه این صنعت در استان استفاده کنیم.

کد خبر 748853

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد