Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش های بومی و محلی در مصاحبه با خبرگزاری صداو سیما گفت:برنامه هایی از این قبیل در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین نسل جدید می تواند کارآمد باشد.

دکتر  غلامرضا جعفری افزود:با توجه به محدودیت های منابع و زیرساخت ها برای فعالیت های ورزشی قشر دانش آموزی روستایی و عشایر با برگزاری چنین برنامه هایی فرصت مغتنمی فراهم می شود تا جامعه دانش آموزی شهرستان بتواند از مواهب ورزش به معنای عام بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:استمرار این برنامه ها می تواند در جهت رسیدن به اهداف عالی ورزشی ایفای نقش داشته باشد و هم افزایی در بین ارکان مختلف ورزشی، برای معرفی شاخصه ها و ارزش های فرهنگی می تواند به طور ویژه ما را در رسیدن به اهداف کلان نظام کمک کند.

جعفری افزود:ما بر این باوریم که هر وقت حال آموزش و پرورش خوب باشد،حال ما و حال آینده ما هم خوب خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران هم هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت طرح ورزش با خانواده و زندگی و سبک زندگی پر تحرک در بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت:در راستای سیاست های هفت گانه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که مبتنی است بر مدرسه محوری و همچنین در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین، این برنامه به صورت ساختارمند و با در کنار هم قرار گرفتن واحدهای متولی امر ورزش برای اولین بار در شهرستان های استان تهران برگزار شد.

 محمد رحیم افزود:در حوزه استعداد یابی در آوزش و پرورش می توانیم از مناطق روستایی شروع کنیم و در جهت تهییج غرور ملی و ارتقای جایگاه ورزشی کشور در عرصه ملی و فرا ملی با استفاده از پتانسیل و استعداد بالقوه در ورزش دانش اموزی می توانیم حسن بهره برداری را از این جشنواره ها داشته باشیم.

جشنواره ورزش های بومی و محلی دانش آموزی در پاکدشت جشنواره ورزش های بومی و محلی دانش آموزی در پاکدشت جشنواره ورزش های بومی و محلی دانش آموزی در پاکدشت جشنواره ورزش های بومی و محلی دانش آموزی در پاکدشت جشنواره ورزش های بومی و محلی دانش آموزی در پاکدشت جشنواره ورزش های بومی و محلی دانش آموزی در پاکدشت

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی