Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کمیلی، مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور به سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی بنیاد در منطقه نمک آبرود و ساحل  و اجرای طرح‌های مختلف در این منطقه اشاره کرد گفت: بنیاد مستضعفان آمادگی کامل دارد تا در اجرای طرح‌های مختلف سرمایه گذاری گردشگری، تفریحی، احیا بافت‌های فرسوده با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در مازندران مشارکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با اشاره به این که در سواحل باید برای حضور سرمایه گذاران در راستای برخورداری مردم ظرفیت سازی کنیم، افزود: این سرمایه گذاری‌ها بنحوی دیده شده است تا دریا در فصول سال مورد استفاده عموم قرار گیرد.

اسلامی بر احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده و تبدیل فضای شهر‌ها به محیطی زیبا و فرح بخش برای مردم تاکید کرد و گفت: رییس جمهور در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد، عزم و تاکید جدی دارد و دولت برای تحقق این منظور، تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است.

استاندار بر اجرای طرح‌های نفیس در مناطق میراثی و گردشگری با رعایت ضوابط موجود تاکید کرد و افزود: مناطق ویژه میراثی و گردشگری در برخی نقاط استان وجود دارد که می‌تواند در رونق اشتغال نیز نقش موثر ایفا کند.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح های  گردشگری و تفریحی  در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان میراث گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان، گفت: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جدید نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان انجام شده است.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستا‌ها به خصوص روستا‌های محروم و ساخت مسکن محرومان این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است. 

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومان در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد