Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@17:10:31 GMT

مدیریت کالایی مرزها به گمرک کشور واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۸۸۳۰

مدیریت کالایی مرزها به گمرک کشور واگذار شد

امیر نظری روز یکشنبه در حاشیه معارفه مدیر کل گمرک البرز در گفت وگو با ایرنا افزود: در مرزهای کشور دستگاه هایی چون مرزبانی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، قرنطینه و استاندارد فعالیت دارند که تا پیش از این ناهماهنگی به وجود می آمد.
وی با بیان اینکه واگذاری مدیریت مرزهای زمینی و دریایی به گمرک کشور از سال گذشته انجام شده و پس از 2 سال نیز قابل تمدید است، اظهار داشت: با واگذاری این مدیریت به گمرک می توان هماهنگی بیشتری بین دستگاه ها با هدف سهولت و تسریع بخشی به واردات و صادرات کالاها به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری با بیان اینکه گمرک برای دریافت اظهار نامه به 90 درصد واحدهای تولیدی کشور مراجعه می کند، خاطر نشان کرد: این اقدام با هدف سرعت بخشیدن به روند صادرات کالاهای این تولید کنندگان و صرفه جویی در وقت و هزینه صورت می گیرد.
وی گفت: میانگین معطلی در گمرک 3 روز است و با این اقدام دیگر نیازی نیست که کالاها در انبارهای گمرک معطل بمانند.
7414/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استاندارد راهداری و حمل و نقل جاده صرفه جویی گمرک معارفه موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان وحجت السلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته معلم با مدیرکل آموزش‌و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کردند. 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: معلمان سربازان گمنامی هستند که در مناطق سخت در حال تعلیم دانش آموزان هستند.

وی افزود: اهمیت معلمی و بحث تربیت آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری این قشر را مهم‌ترین قشر دانستند.

سردار نظری تصریح کرد: این نشان دهنده این است که امروز ما وآینده کشورما دست معلمان است و هر چقدر این معلمین بر روی نسل ما کار کنند باعث بازدارندگی عملیات روانی دشمن و باز شدن گره‌های ذهنی نسل حال حاضر می‌شوند.

وی گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در تمام برنامه بخصوص بسیج دانش آموزی، راهیان نور، راهیان پیشرفت که باعث باز شدن گره‌های ذهنی دانش آموزان کمک کنیم تا آینده سازان خوب کشور شوند.

سردار نظری افزود: امیدواریم این هم افزایی بین سپاه و آموزش وپروش ادامه داشته باشد تا گام دوم انقلاب را برای نسل جوان محکم‌تر برداریم.

رضایی مدیر  کل آموزش و پرورش استان کرمان با تشکر از حضور سردار نظری و همراهانشان؛ گفت: بین مجموعه آموزش و پرورش و سپاه در سطح کشور و استان هیچ جدایی نیست و آموزش پروش سنگ بنایی توسعه ایران اسلامی است.

وی افزود: هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش برای کشور نمی‌تواند مهم باشد. 

رضایی بیان کرد: اگر ما بتوانیم مسئله آموزش و پرورش را به عنوان مسئله اول کشور قراردهیم، کشور دیگر به هیچ مشکلی نمی‌خورد.

وی گفت: در بخش بسیج دانش آموزی و معلمی واقعا کار‌های فرهنگی خیلی خوبی صورت گرفته است و به قول امام جمعه استان کرمان، آموزش پرورش استان در ریل انقلاب حرکت می‌کند که در حادثه تروریستی کرمان، ۲۷ دانش آموز شهید، بیش‌از صد دانش آموز مجروح و دو معلم شهید شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن