Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی سرپرست اسبق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت این روز‌های استقلال گفت: اگر زودتر کادرفنی استقلال در سال گذشته عوض می‌شد، نه اینکه صرفا حضور وینفرد شفر بلکه هر مربی دیگری که روی نیمکت قرار می گرفت، شاید استقلال شایسته دریافت کاپ قهرمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در فینال جام را دستانش گرفت او ادامه داد: استقلال در فینال جام حذفی با توجه به غیرتی که بچه‌ها به خرج دادند و هماهنگی‌ای که با کادرفنی داشتند، انرژی مثبتی را به  هواداران منتقل کردند و توانست جام را در دستان خود بگیرند. وقتی حال سرخابی ها و تیم ملی خوب باشد، حال جامعه و هواداران هم خوب خواهند بود ماجدی در ادامه افزود: شفر در ۲ بحت توانسته در استقلال موفق باشد. در ابتدا از لحاظ روحی و روانی و سپس از نظر فنی بسیار عملکرد خوبی داشت و این عملکرد باعث ایجاد یک بحث جدیدی در فوتبال می‌شود که آن هم مسئولیت اجتماعی است.  وقتی حال استقلال، پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان خوب است، حال جامعه و هواداران هم خوب خواهد بود.

شفر در این ۲ سال گذشته کجا بوده؟ ماجدی درباره تمدید قرارداد شفر با استقلال گفت:تا حدودی صحبت‌های من با دیگران فرق کند، اما باید واقعیت‌ها را بیان کنیم. باید به ۲ سال گذشته شفر برگردیم. او در این ۲ سال گذشته کجا بوده؟ وقتی او به ایران آمده به استقلال کمک کرده و از طرفی استقلال هم به این مربی کمک کرده تا تیم دار شود. به این ترتیب یک بازی برد_ برد بین شفر و استقلال بوده است. یک پلی‌آف آسیایی تمام ایرانی را در پیش رو داریم میرشاد ماجدی در مورد رقابت استقلال مقابل ذوب‌آهن در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: ذوب آهن تیمی بسیار خوب و از مربی با دانشی بهره می برد. این مربی به خوبی استقلال و بازیکنان آن را می‌شناسد و پلی‌آف آسیایی تمام ایرانی را در پیش داریم. به طور حتم سخت‌تر از بازی جام حذفی برای استقلال مسابقه مقابل ذوب آهن خواهد بود و یکی از نقاط مثبت این بازی برای استقلالی‌ها بازی برگشت آن هم در آزادی است و این تیم قطعا برای اینکه بخواهد صعود کند نیاز به این دارد که کار را در اصفهان تمام کند. اما یادمان نرود تیمی که مقابل استقلال بازی مییکند در همان اصفهان خودش کار را تمام خواهد کرد.

ماجدی، استقلال،کادر فنی و بازیکنان همه چیز را از همین  هواداران دارند

سرپرست اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران استقلال که حمایت خود را از کادرفنی و بازیکنان انجام دادند تشکر می‌کنم و بهتر است مدیران و بازیکنان یادشان نرود که اگر این شوق و شور هواداران نبود آن‌ها هرگز نمی‌توانستند این نتایج را کسب کنند. ماجدی، استقلال، کادر فنی و بازیکنان هر چیزی که دارند از همین هواداران پر شور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال