Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه نیروهای پاسدار و بسیجیان بدون هیچ چشم‌داشتی تنها به دنبال حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام هستند گفت:‌ نیروهای پاسدار و بسیجی هیچ وقت دنبال نام و نشان نبوده‌اند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی،‌ سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در جلسه تجلیل از فرهنگیان بسیجی و ایثارگر استان گیلان در بندرانزلی اظهار داشت:‌ نیروهای پاسدار و بسیجی به دور از مقام و منصب دنیا همواره در اندیشه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس استان گیلان عنوان کرد:‌ شهدای تاریخ انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس برای حمایت از ولایت فقیه زمان و برای نجات اسلام وارد صحنه‌های نبرد با دشمنان شدند و آینده کشور و اسلام را با ایثار خون خود تضمین کردند.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد:‌ بر همه ما واجب است در هر کجای این سرزمین و در هر مقام و مسئولیتی که هستیم به حرمت خون پاک این شهدا و برای ادامه راه و آرمان الهی آنان که برگرفته از قرآن کریم و مکتب متعالی اسلام ناب است خالصانه تلاش کنیم.

وی بیان داشت: در چنین دوران خطرناک و سرنوشت‌سازی، انقلاب اسلامی نیاز به حفظ و حراست و پاسداری شجاعانه فرزندان خود دارد بنابراین بر همه ما و آحاد ملت ایران اسلامی واجب است برای تداوم آن و تحقق اهداف عالیه و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش کنیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان ابراز داشت:‌ با توجه به توطئه‌های دشمنان، در این میان نقش و وظیفه فرهنگیان و معلمان جامعه بسیار خطیر و سرنوشت‌ساز است زیرا آنان مسئولیت و رسالت مهم تعلیم و تربیت فرزندان و آینده‌سازان کشور و انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه بسیجی و سپاهی هیچ وقت دنبال مطرح کردن خود نبوده و نیست افزود:‌ سپاه و بسیج تنها به یک هدف بزرگ و متعالی، آن‌هم حفظ انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری می‌اندیشد و در این راه تمام تلاش و کوشش خود را به‌کار بسته است.

وی مقام رفیع معلم را در جامعه بسیار بی‌بدیل عنوان کرد و اظهار داشت:‌ با تمام این ویژگی‌های بارزی که برای معلمان قائل هستیم اگر معلمی افتخار بسیجی بودن را نیز در کارنامه خود داشته باشد واقعاً نمی‌توان در وصف و تکریم او کلامی را بر زبان جاری کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد:‌ همه ما در برابر شهدا،‌ ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها مسئولیم بنابراین باید در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های والایی که آنان را به‌سمت جبهه‌های جنگ و نبرد سوق داده با حفظ وحدت و یکپارچکی برای اعتلای اسلام تلاش کنیم.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، «یارون بلوم» مسئول سابق پرونده اسرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ادعای نتانیاهو در مورد اینکه حماس در مذاکرات جدیت ندارد را قبول ندارد.

یارون بلوم تصریح کرد: ما دیدیم که دو مسئول جنبش حماس به قاهره سفر کردند و این جنبش در تلاش برای رسیدن به آتش‌بس دائم است اما اسرائیل این را نمی‌خواهد.

در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پروند ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6096939 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند