Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از جمع‌آوری بیش از ۱۰ میلیارد تومان زکات در استان خبر داد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مجید مومنی ظهر امروز در جلسه مشترک مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی و اعضای شورای زکات استان که با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس زکات کشور برگزار شد، اظهار داشت: 10 میلیارد و 380 میلیون تومان زکات در سطح استان در سال گذشته جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برنامه ابلاغی زکات برای استان در سال گذشته 9 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده بود که در سال گذشته در آمد کمک‌های مردمی در بحث زکات در استان 10 میلیارد و 380 میلیون تومان بوده که نسبت به برنامه رشد و افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: از این میزان در آمد کمک‌های مردمی در بحث زکات، 5 میلیارد و 260 میلیون تومان زکات واجب ، 2 میلیارد و 140 میلیون تومان زکات مستحبی و 3 میلیارد و 980 میلیون تومان زکات فطره است.

بحران آب در استان قزوین مدیریت شود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این جلسه گفت: روحانیون و ائمه جمعه ظرفیت مناسب و اثرگذاری در بین مردم برای فرهنگ سازی زکات هستند که باید به خوبی بهره برد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم زیرساخت‌های کشاورزی را اصلاح کنیم باید این احساس در مردم ایجاد شود که قسط و عدالت باید برای آنها ایجاد شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: بحران آب بسیار جدی است که باید به خوبی مدیریت شود تا به بحران ریزگردها و از دست دادن دشت حاصلخیز قزوین و فرونشست زمین گرفتار نشویم.

عابدبنی بر لزوم اهمیت استفاده از فرصت روحانیون و ائمه جماعت و جمعه در امر فرهنگ سازی و همچنین مدیریت بحران‌های بخش کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است