Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال "تنهاترین سردار" گفت: من به راحتی بازی در هر کاری را نمی پذیرم. خوشبختانه نقش هایی که تا به حال ایفا کرده ام نزد مردم مورد قبول واقع شده‌‌اند و همین وسواس من برای انتخاب نقش را دو چندان کرده است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، فتحعلی اویسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص کم کاری و غیبت خود طی سه سال گذشته در عرصه بازیگری گفت: دلایل زیادی باعث شد نزدیک به سه سال از بازیگری دور باشم و به همین خاطر خودم هم ترجیح دادم کمی استراحت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر اینکه پیشنهادات ضعیف و تصادفی که در سال پیش داشتم دلایل اصلی دوری‌ام از بازی بود. سال پیش پیشنهادات فراوانی برای بازی در سینما و تلویزیون به من می‌شد اما هیچکدام از فیلمنامه ها و نقش‌ها برای من دندان گیر نبودند که بخواهم در آنها به ایفای نقش بپردازم.

بازیگر سریال "ولایت عشق" از احتمال بازگشت خود به بازیگری در سال 97 اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مشغول مطالعه چندین فیلمنامه برای سینما و تلویزیون هستم و اگر به امید خدا متنی به دلم بنشیند آن را خواهم پذیرفت. من سه سال است که کار نکرده ام، به همین دلیل حالا که قصد بازگشت به بازیگری را دارم باید حرکت نو و تازه ای انجام دهم تا در ذهن مردم و مخاطبان ماندگار شود.

وی با تاکید بر ایفای نقش های ماندگار در تلویزیون از سوی خود اضافه کرد: من به راحتی بازی در هر کاری را نمی پذیرم. خوشبختانه نقش هایی که تا به حال ایفا کرده ام نزد مردم مورد قبول واقع شده‌‌اند و همین وسواس من برای انتخاب نقش را دو چندان کرده است. می خواهم با اثری با یادماندنی به نزد مردم باز گردم زیرا یک کار به یادماندنی بهتر از ده اثر الکی است.

بازیگر سریال "سریال تنهاترین سردار" درباره حضورش دوباره‌اش در دنیای بازیگری ادامه داد: امیدوارانه به سال 97 نگاه می کنم و با توجه به اینکه خودم هم دلتنگ بازیگری هستم و در سال جدید به تلویزیون باز خواهم گشت. به امید خدا اگر عمری باشد باز هم میهمان خانه مردم خواهم شد.

اویسی درباره احتمال پیوستنش به سریال "سلمان فارسی" خاطرنشان کرد: هنوز پیشنهادی برای بازی در سریال "سلمان فارسی" نداشته ام. پیش از این سابقه بازی در آثار تاریخی را داشته و به آن علاقمندم. بدون شک اگر به من پیشنهادی درباره سریال سلمان داده شود و نقش خوب باشد به آن فکر می کنم.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها، ساعت پخش سریال‌های کره‌ای و شرقی از روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال «پوآرو» از فردا ساعت ۱۹ در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این سریال در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در باکس سریال‌های شرقی نیز با اتمام سریال «جامیونگ گو»، سریال «افسانه بروسلی» از فردا ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. سریال «افسانه بروس لی» پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون