Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق آبادی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه نخستین روز بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: برای حل مشکلات موجود باید هر دو طرف عرضه و تقاضا با یکدیگر همکاری کنند.

وی افزود: این بدان معناست که عرضه‌کنندگان باید کالایی را ارائه کنند که از لحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت با نمونه‌های آن باشد و از دیگر سو متقاضیان هم باید ریسک‌ها را کاهش دهند و دقت کنند اطمینان واحدهای عملیاتی کاهش نیابد و همچنین هزینه اضافی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: انتظار می‌رود که سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات بتوانند نه تنها در بازار ایران، بلکه در بازارهای بین‌المللی رقابت کنند.

وی به قراردادهای جدید نفتی و امکان شریک شدن شرکت‌های ایرانی با خارجی‌ها در این نوع قراردادها اشاره کرد و افزود: حال که چنین فرصتی از سوی وزیر نفت فراهم شده، شرکت‌های ایرانی باید از آن استفاده کنند و از طریق همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و به روز کردن خود بتوانند کیفیت تولیدات‌شان را افزایش دهند تا بتوانند در بازارهای بین‌المللی نیز رقابت کنند.

وی تاکید کرد: باید در حالی استفاده از کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دهیم که آن کالا هم تا حد امکان شرایط لازم را داشته باشد، زیرا در غیر این صورت در آینده اقتصاد ملی، به سود کشور نخواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.

در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.

در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسورهای ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.

در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.
گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسورهای ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.
در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشورهای ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

کد خبر 6096802

دیگر خبرها

  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر