Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر تقویت رسانه‌های انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری در عصر کنونی، گفت: رسانه‌ها در معرفی تولیدکننده ایرانی نقش آفرینی کنند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ابراهیم گرمابدری عصر امروز در نشست هم اندیشی اعضای سازمان بسیج رسانه کشور با اصحاب رسانه مازندران اظهار داشت: رسانه‌های مازندران با تقویت گفتمان انقلابی توانستند فرهنگ ارزش‌ها و ایثار را در جامعه تقویت کنند و اکنون در 22 شهرستان مازندران بسیج رسانه دارای کانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 11 هزار نفر از رسانه‌های کشور در کانون‌های بسیج رسانه سراسر کشور عضویت یافتند و در حوزه‌های تخصصی و متعدد مرتبط با رسانه فعالیت دارند.

گرمابدری با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های موفق و پیشتاز در حوزه جذب رسانه‌ها در بسیج رسانه کشور است، تصریح کرد: در مجموعه بسیج رسانه از همه طیف‌های رسانه ای برای فعالیت و جذب استفاده کرده و می‌کنیم.

مدیر اجرایی سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه بسیج رسانه دنبال دوقطبی کردن جامعه نبوده و خود را وارد بازی‌های سیاسی نمی‌کند، افزود: خبرنگار با تعهد اگر به وظایف اصلی خود توجه کند سازمان بسیج رسانه از آن فعال رسانه ای حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلابی‌گری را باید در جامعه ترویج کنیم، گفت: در حوزه رسانه ای خود وظیفه داریم امانتدار واقعی و چشم بینای جامعه باشیم.

گرمابدری با اعلام اینکه رسانه‌ها باید نسبت به تقویت صداقت در فعالیت‌های خبری خود اهتمام کنند، افزود: اخلاق رسانه ای و تعهدی که رسانه‌ها نسبت به فعالیت خود دارند باید تقویت و اجرایی شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه خبرنگاران مظلوم ترین قشر جامعه بوده که هنوز دارای کوچک‌ترین مشکلات معیشتی نظیر عدم پوشش بیمه ای هستند، تصریح کرد: بسیج رسانه بدنبال جمع کردن افراد با گرایش‌های مختلف و رویکرد انقلابی‌گری هستند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری و دفاع از حق مردم وظیفه اصلی رسانه‌ها است، افزود: امسال سومین جشنواره ملی ابوذر را سازمان بسیج رسانه در کشور برگزار خواهیم کرد و در دوره قبل در سال قبل بالغ بر 13 هزار و 500 اثر به این جشنواره رسیده است و اصحاب رسانه کشور حضوری پرشور در این همایش داشتند.

گرمابدری با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی از وظایف اصلی اصحاب رسانه است، افزود: رسانه‌ها با قلم مقدس خود باید از تولیدکننده ایرانی حمایت کند تا واردات محصولات بی کیفیت در کشور فراوانی نداشته باشد.

جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه امیدآفرینی و بصیرت آفرینی در حوزه رسانه‌ها را توسط بسیج رسانه دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: از اقدام شایسته خبرگزاری فارس برای ترویج خبر خوب در جامعه تقدیر می‌شود که این ابتکار مدیرعامل جدید این خبرگزاری ستودنی و شایسته است بنابراین سایر رسانه‌ها باید در این زمینه پیشتازی کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه محرومیت‌زدایی مشکلات فراوانی داریم که رسانه‌ها باید در این زمینه قلمفرسایی کنند، افزود: در کشور به مقوله محرومیت‌زدایی بسیار خوب توجه نمی‌شود و بسیج رسانه باید در این زمینه موفق تر ظاهر شود تا در راستای رسانه انقلابی اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/م

R41358/P1486/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت از حمایت ویژه این وزارتخانه از صادرکنندگان خبر داد و خطاب به تولیدکنندگان استان سمنان گفت: صادرکننده شوید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی‌آبادی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با اعضای اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان سمنان که در محل سالن همایش‌‌های این تشکل برگزار شد، اظهار داشت: همه صادرکنندگان کشور زیر چتر حمایتی وزارت صمت قرار گرفته و ما با همه قوا از آنان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با تولیدکنندگان و بازرگانان کشور، تصریح کرد: به‌زودی مشکلات مربوط به "ثبت سفارش" و "ال.سی." در کشور رفع خواهد شد و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیر این مهم است، چرا که ثبت سفارش نبض تولید است و اگر با مشکل مواجه شود، تولید در کشور خواهد مرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به تولیدکنندگان استان سمنان گفت: با توجه به این حمایت ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت از صادرکنندگان، همه شما صادرکننده شوید.

علی‌آبادی با اشاره به یکی دیگر از مشکلات فعالان بخش تولید در کشور عنوان کرد: فقدان نظام دادرسی ویژه بخش صنعت و تولید سبب شده است تا تولیدکنندگان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

وی "آیین‌های دادرسی" کیفری و مدنی را شایسته دعاوی تولیدکنندگان در کشور ندانست و با تأکید بر اینکه باید توجه داشت که نباید به تولیدکنندگان کشور به چشم "بزهکار" یا "کلاهبردار" نگاه شود، تصریح کرد: باید آیین دادرسی ویژه بخش تولید تدوین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند صنعتی و معدنی موجود در استان سمنان، خاطرنشان کرد: استان سمنان باید مدل و الگوی توسعه سنعتی و معدنی ایران شود.

علی‌آبادی با تأکید بر اینکه رویکرد وزارت صمت بر مسیر است تا استان سمنان به مدل موفق توسعه صنعتی و معدنی کشور بدل شود، از فعالان این بخش در استان سمنان خواست تا نظام مسائل حوزه صنعت و معدن استان خود را تدوین کرده و مشکلات این بخش را به صورت اولویت‌بندی شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل کنند.

وی نقدینگی را یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: برای حل مشکل نقدینگی صنایع می‌توان به سمت استفاده از سرمایه‌های خرد مردم رفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مهم‌ترین رویکرد و هدف‌گذاری این وزارتخانه را صنعت دانش‌بنیان صادرات محور مبتنی بر "درون‌زایی" و برون‌گرایی" دانست.

به گزارش تسنیم، در این جلسه تعدادی از فعالان بخش تولید استان سمنان مشکلات خود را با علی‌آبادی درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه، وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا
  • وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز