Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: استخر قهرمانی و سالن ۶ هزار نفری ولایت استان کرمانشاه امسال به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حسن کریمی در بازدید پروژه‌های دهکده المپیک کرمانشاه اظهار داشت: پروژه استخر قهرمانی و سالن شش هزار نفری ولایت از جمله پروژه‌های مهم و حیاتی حوزه ورزش استان کرمانشاه است که براساس برنامه‌ریزی این دو پروژه باید سال 98 به بهره‌برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از افتتاح این دو پروژه یکسال پیش از زمان تعیین شده خبرداد و گفت: با توجه به ضرورت و نیاز ورزشکاران و جوانان استان، این دو پروژه را در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهیم رساند.

کریمی به پروژه ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه اشاره کرد و افزود: متاسفانه این پروژه در سال 92 باوجود اشکالات و نواقصی که داشت، افتتاح شد که دو میلیارد تومان اعتبار برای رفع نواقص این پروژه اختصاص یافته و اشکالات و نواقص این پروژه ظرف سه ماه آینده توسط پیمانکار رفع و پروژه به‌طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این بازدید ورزشگاه 15 خرداد را یکی از نیازهای ضروری استان کرمانشاه باتوجه به ظرفیت‌های موجود آن عنوان کرد و افزود: این پروژه سال 86 کلنگ‌زنی شد و تاکنون برای آن 23 میلیارد تومان هزینه شده است.

ارسلان حسینی با بیان اینکه رفع نواقص این پروژه حدود سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دو میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص داده و براساس رایزنی‌هایی که با استاندار کرمانشاه داشته‌ایم مابقی اعتبار مورد نیاز با مشارکت استانداری تامین خواهد شد.

حسینی در مورد درخواست کرمانشاه برای میزبانی مسابقه جام در جام فوتبال ایران گفت: مذاکراتی با فدراسیون فوتبال و نهادهای مربوطه برای برگزاری این مسابقه در کرمانشاه داشته‌ایم، اما هنوز قطعیت پیدا نکرده است و تلاش می‌کنیم تا موافقت نهادهای ذیربط را برای برگزاری این مسابقه در کرمانشاه جلب کنیم.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کتابخانه مرکزی، گفت : این پروژه مهمترین و بزرگترین بنای فرهنگی استان است و در صورت راه‌اندازی می‌تواند محل مناسبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری استان باشد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری استان‌ها صاحب کتابخانه مرکزی هستند و در غرب کشور تنها استانی که کتابخانه مرکزی ندارد، کرمانشاه است.

بهرامی با اشاره به شروع این پروژه در سال ۱۳۸۶ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

وی به پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه بعد از ۱۷ سال به این میزان پیشرفت رسیده است.

بهرامی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه شده تا به پیشرفت ۶۳ درصدی برسد، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را تکمیل کنیم با توجه به افزایش قیمت‌ها به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در سفر دور اول رییس جمهور به استان، گفت: در این سفر مقرر شد از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات نفت تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از این میزان اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱ و ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص شد که صرف تکمیل پروژه شده و اکنون برای ادامه کار به تامین اعتبار جدید نیاز داریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه