Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل روابط عمومی پست بانک ایران؛وی درادامه ضمن بیان مطلب فوق و قدردانی از خدمات‌رسانی این بانک، پرداخت تسهیلات ازمحل منابع صندوق توسعه ملی درحمایت از رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی، محروم و عشایری را مثبت ارزیابی نمود و بر حمایت دستگاه های اجرائی از پست بانک تأکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به همکاری خوب پست بانک ایران در پرداخت تسهیلات به طرح های درآمدزای دهیاری ها، خواستار تداوم این مهم در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد شد.

کرمی درپایان خواستار بررسی و تبیین راهکارهای ایجاد و راه‌اندازی شعب و باجه‌های پست بانک در شهرستان‌های هریس و خداآفرین جهت تسریع در امور بانکی هموطنان ساکن در این شهرستان‌ها شد.

محمدرضا رحیمی مدیرامور بین‌الملل پست بانک ایران نیز ضمن تقدیر از حمایت و تعاملات استانداری با این بانک، گزارشی درخصوص خدمات ارزی و حمایت پست بانک از طرح‌های تولیدی دارای توجیه اقتصادی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق کم برخوردار ارائه نمود.

همچنین درپایان نشست مذکور لوح تقدیر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی به اسماعیل صادقی مدیر شعب پست بانک استان به جهت همکاری در اعطای تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال زائی استان توسط کرمی اعطاء شد.

گفتنی است: پیش از این نشست اولین جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان آذربایجان شرقی با حضور رحیمی مدیر امور بین الملل، محمدرضا حسنلو رئیس اداره کل نظارت بر عملیات و اطلاعات اعتباری و صادقی مدیر شعب استان برگزار و طی آن رحیمی به تشریح برنامه ها و طرح های توسعه ای بانک در زمینه خدمات ارزی و گشایش اعتبار اسنادی پرداخت و حسنلو و صادقی به تبیین عملکرد استان درحوزه اعطای تسهیلات ازمحل منابع صندوق توسعه ملی پرداختند.

 شایان ذکر است: رحیمی به اتفاق هیأت همراه پس ازپایان جلسه مذکور از شرکت نخل سرد سهند شهرستان تبریز مستقر در روستای آخولا که برای تأسیس و راه اندازی، مبلغ 30میلیارد ریال تسهیلات از پست بانک دریافت نموده است بازدید و با مسئولان و کارگران آن گفتگو کردند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی شهرام شفیعی در آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی مراغه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به محدودیت منابع آبی در سطح استان، افزود: در این زمینه انتقال یافته‌های جدید علمی به مزارع و باغات که جزو رویکرد‌های وزارت جهاد کشاورزی است، راهگشا به نظر می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد که جهاد کشاورزی مراغه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، در زمینه افزایش بهره‌وری آب پیشرو باشد.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز با اشاره به جایگاه بخش کشاورزی این شهرستان، گفت: این بخش در مراغه نقش مهمی در تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» دارد، زیرا در کنار بخش گردشگری جزو محور‌های توسعه شهرستان محسوب می‌شود.

مرتضی مینویی افزود: مراغه در تولید محصولات باغی و همچنین وسعت باغات قطب کشاورزی آذربایجان‌شرقی است و محدودیت منابع آبی بزرگترین مشکل این بخش به شمار می‌رود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بخش اعظمی از باغات و مزارع شهرستان همچنان به صورت سنتی آبیاری می‌شود، اضافه کرد: افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی شهرستان ضامن توسعه روزافزون منطقه و امنیت غذایی است.

مینویی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی مراغه افزود: ۴۹ درصد از اعتبارات این صندوق دولتی است و پرداخت سریع و آسان تسهیلات ارزان‌قیمت به بهره‌برداران حقیقی و حقوقی با کمترین پیچیدگی از جمله مزیت‌های فعالیت آن محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه خشکسالی و بیمه نکردن محصولات کشاورزی در سال‌های اخیر، کشاورزان مراغه را با مشکلات اقتصادی روبرو کرده و مدیریت جهاد کشاورزی در چنین شرایطی از حساسیت بسیار برخوردار است.

در این جلسه از زحمات سعید خیراندیش قدردانی و هادی خرسندی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی مراغه معرفی شد.

مراغه بیش از ۱۰۰ هزار هکتار زمین زراعی و بیش از ۲۰ هزار هکتار باغ دارد؛ این شهرستان، قطب تولید سیب و دارای جایگاه ویژه در تولید محصولاتی، چون بادام، گردو، آلبالو، زردآلو، هلو، انگور، آلوچه، غلات، شیر و گوشت است.

دیگر خبرها

  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند
  • هرس شاخه های درختان سیب در شهرستان مراغه
  • یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • تاکید بر افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی مراغه
  • رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی
  • اجرای ۲۸۰ طرح توسعه واحد‌ صنعتی در آذربایجان شرقی
  • ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام جذب شده است
  • جذب ۸۰ درصدی تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام
  • اجرای ۲۸۰ طرح توسعه واحد‌های صنعتی در آذربایجان شرقی