Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@02:29:00 GMT

لحظات فراموش نشدنی دیدار های بارسلونا - رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۰۹۹۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

لحظات فراموش نشدنی از رقابت های ال کلاسیکو را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما لحظات فراموش نشدنی از درگیری ها ، جنجال ها و حواشی ال کلاسیکو ها را اماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال کلاسیکو (به اسپانیایی: El Clásico)، که به نام‌های دیگری مثل ال دربی اسپانول، ال دربی، ال سوپرکلاسیکو و ال کلاسیک (به کاتالان: El clàssic), به مسابقه فوتبالی گفته می‌شود که بین دو تیم رئال مادرید، بارسلونا برگزار می‌شود. رقابت بین این دو تیم از این ناشی شده‌است که دو شهر مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ اسپانیا بوده، و این در حالی است که دو باشگاه موفق‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های کشور هستند. این مسابقه، یکی از بزرگترین مسابقه‌های فوتبال در جهان است که هر سال صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن می‌باشند.

اصطلاح کلاسیکو (clásico) در سال‌های اخیر رایج شده و در اصل برای مسابقه‌های مهم و تاریخی آمریکای جنوبی به کار می‌رود. این اسم به دلیل افزایش نفوذ فوتبال اسپانیایی در آن جا و همچنین تبلیغات جهانی مربوط به ال کلاسیکو، به وجود آمد.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ال کلاسیکو بارسلونا ال کلاسیکو بارسلونا درگیری های ال کلاسیکو رئال مادرید لحظات برتر ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد:"اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون(دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

دیگر خبرها

  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد