Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@21:45:08 GMT

ستاره حریف پرسپولیس، کاندید بهترین بازیکن اماراتی فصل

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۱۲۰۳

ستاره حریف پرسپولیس، کاندید بهترین بازیکن اماراتی فصل

به گزارش وانانیوز، 

 رقابت های لیگ فوتبال امارات با قهرمانی تیم العین به پایان رسید. پس از اتمام این رقابت ها، فدراسیون فوتبال این کشور نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن اماراتی فصل را معرفی کرد.


3 نامزد نهایی این مقام، عمر عبدالرحمان، ستاره و کاپیتان تیم العین، رایان الجابری، بازیکن جوان و پدیده العینی ها و علی مبخوت، مهاجم ملی پوش تیم الجزیره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرچند شانس دو بازیکن العین با توجه به قهرمانی تیمشان بیشتر به نظر می رسد، اما  علی مبخوت که در هفته جاری دو بار مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان قرار می گیرد، به واسطه عملکرد خوب خودش برای کسب این مقام شانس خواهد داشت. مبخوت با زدن 13 گل، بهترین گلزن اماراتی این فصل بود و در مجموع هم در رده پنجم گلزنان برتر لیگ ایستاد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم