Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@04:16:41 GMT

لحظه کنده شدن دست یک مرد توسط تمساح غول پیکر+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۱۲۵۲

لحظه کنده شدن دست یک مرد توسط تمساح غول پیکر+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: تمساح خشمگین دست مرد جوان را خورد !

حجم ویدیو: 6.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

به گزارش گروه ترجمه رکنا ، شوخی بی جا مرد چینی با تمساح باعث از کنده شدن گوشت دستش شد . همان طور که در فیلم مشاهده می شود مردی در حال شوخی با تمساح خشمگینی است که ناگهان تمساح سمت مرد حمله ور می شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سواری دادن به یک داعشی در مشهد!

کلاهبرداری میلیاردی شوهر جوان از بیوه ثروتمند تهرانی + عکس

پدر پزشک تبریزی: عروسم به ما قرص لاغری داد وخودش هم خورد! / پسرم بیگناه است!

دختر حاکم دوبی کجاست؟ / ناگفته های تینا دوست صمیمی لطیفه +عکس

فروش آخرین اقامتگاه رضاشاه! + عکس

خواستگار قمی گوش برادر دختر مورد علاقه اش را برید!

نقشه کثیف یک آرایشگر برای ایدزی کردن مشتریان و دوستانش + عکس

8 ماه زندان برای مرد جوان که بدون اجازه زن دوم گرفت! + عکس

حرکت عجیب مرد آتش‌نشان برای جلوگیری از خودکشی یک زن از طبقه ششم + فیلم و عکس

وصیت‌نامه عجیب یک قاتل زن + عکس

ثانیه های حیاتی برای نجات «محمدپرهام» 8 ماهه + عکس

رویا مادرش را پس از 22 سال پیدا کرد / مرا بی رحمانه رها کردند و اصلا دنبالم نبودند! + عکس

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فیلم اخبار حوادث تمساح فیلم مرد چینی ثروتمند مرد جوان عکس ایران فیلم زن جوان دختر شوم سرقت قاتل مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول‌پیکر‌ترین آتشفشان مریخ کشف شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، بررسی داده‌های ماموریت فضاپیما‌های مختلف به سیاره سرخ از وجود غول‌پیکر‌ترین آتشفشان این سیاره پرده برداشت. این آتشفشان غول پیکر در یکی از نمادین‌ترین مناطق مریخ در معرض دید عموم پنهان شده بود.

این آتشفشان در نزدیکی خط استوای سیاره قرار دارد و به دلیل ماهیت فرسوده و غیر قابل مشاهده داده‌های مأموریت «مارینر۹» این ویژگی در طول این سال‌ها هویدا نشده بود.

مارینر ۹ در ۳۰ مه ۱۹۷۱ توسط موشک اصلس-سنتو پرتاب شد و موشک دقایقی پس از پرتاب، از مارینر جدا شد تا فضاپیما توسط صفحات خورشیدی خود به راهش ادامه دهد. کاوشگر ۱۶۷ روز پرواز کرد تا به فراز مریخ برسد.

بر اساس بیانیه مؤسسه جست‌وجوی هوش فرازمینی، این یافته در طول پنجاه و پنجمین کنفرانس علوم قمری و سیاره‌ای که اکنون در وودلندز، تگزاس در حال برگزاری است، گزارش شده است. این مطالعه با استفاده از داده‌های مارینر۹، مدارگرد یک و دو وایکینگ ناسا، نقشه‌برداری جهانی مریخ، اودیسه مریخ و مدارگرد شناسایی مریخ و همچنین مأموریت مریخ اکسپرس آژانس فضایی اروپا انجام شد.

منطقه‌ای که آتشفشان به تازگی مستند شده در آن قرار دارد، خانه سه آتشفشان غول پیکر شناخته شده دیگر است که در مأموریت‌های قبلی فضاپیما‌ها کشف شده‌اند. این مورد اگرچه فرسایش بیشتر و ارتفاع کمتری نسبت به سایر همتایان آتشفشانی دارد، اما این آتشفشان تازه کشف شده از نظر قطر با سایر آتشفشان‌ها رقابت می‌کند و قطر آن بالغ بر ۲۸۰ مایل (۴۵۰ کیلومتر) و ارتفاع آن تقریباً ۲۹ هزار و ۶۰۰ فوت (۹ هزار و۲۲ متر) است.

بیانیه این مؤسسه خاطرنشان می‌کند: کشف این آتشفشان به یک مکان جدید و هیجان انگیز برای جستجوی حیات و یک مقصد بالقوه برای اکتشافات رباتیک و انسانی در آینده اشاره می‌کند.

این تحقیقات جدید نشان می‌دهد که آتشفشان تازه کشف شده هنوز هم فعال است و ممکن است در آینده نیز فعالیت‌هایی داشته باشد. این کشف مهم نشان می‌دهد که مریخ هنوز هم فعالیت‌های زمین‌سانی دارد و تا به حال همه جزئیات این سیاره به درستی درک نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این زن ساقی آب آهوان جزیره قشم است
  • همه چیز درباره یک انتخابات غول پیکر در هند
  • قمار با تمساح خونی/ نقد و بررسی جدیدترین اثر جواد عزتی
  • قمار با تمساح خونی/ نقد و بررسی جدید ترین اثر جواد عزتی
  • حادثه‌ای دیگر برای بوئینگ آمریکا
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • غول‌پیکر‌ترین آتشفشان مریخ کشف شد
  • مزرعه پرورش تمساح در آمریکا؛ چالش پردردسر غذا دادن به کروکودیل‌ها (فیلم)
  • حمله دست جمعی گله شیر‌ها به تمساح نگون بخت (فیلم)
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی