Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:09:03 GMT

تیم های دور نهایی فوتسال مناطق کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۱۳۷۴

تیم های دور نهایی فوتسال مناطق کشور مشخص شد

همدان- ایرنا- دبیر هیات فوتبال همدان گفت: رقابت های لیگ فوتسال مناطق کشور امروز (یکشنبه) به میزبانی تویسرکان برگزار و تیم های صعود کننده به دور نهایی این لیگ مشخص شد.

مهدی بوجاریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پایان این مسابقات تیم های مجمع دلسوختگان قم و دانشگاه علوم پزشکی همدان (بیمه سلامت) با غلبه بر حریفان خود به دور بعدی این رقابت ها راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: رقابت های لیگ مناطق فوتسال کشور در رده سنی بزرگسالان و با حضور تیم های ستاره سرخ تویسرکان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، فراز کرد سنندج، کشاورز ساوه استان مرکزی، مجمع دلسوختگاه اهل بیت(ع) قم، پایوران ملک شاهی ایلام، پیروان فریدون شهر اصفهان و شهرداری شال قزوین برگزار شد.
بوجاریان خاطرنشان کرد: این رقابت ها در سالن 2 هزار نفری الغدیر شهر تویسرکان برگزار شد و 2 تیم برتر به مرحله نهایی لیگ مناطق کشور صعود کردند.
به گزارش ایرنا، استان همدان با 2 تیم در این رقابت ها حضور داشت که از آمادگی بسیار مطلوب برخوردار بودند و در نهایت دانشگاه علوم پزشکی موفق به صعود شد.
هم اکنون 2 هزار ورزشکار در رشته فوتسال در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال مناطق كشور تويسركان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند

 تیم ملی فوتسال افغانستان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های بین‌المللی چهارجانبه (NSDF) در برابر تیم ملی تایلند با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

دیدار دو تیم روز چهارشنبه، ۸ حمل به میزبانی تایلند برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار، تایلند با دو گل از افغانستان پیشی گرفت، اما در آخرین دقایق این نیمه ملی‌پوشان کشور افغانستان یک گل خورده را جبران کردند و نتیجه دو بر یک به نفع میزبان شد.

در نیمه دوم بازی، ملی‌پوشان تایلند به دلیل شش خطای که بازیکنان افغانستان انجام دادند، صاحب پنالتی شدند و نتیجه بازی سه بر یک شد.

در آخرین دقایق بازی، افغانستان صاحب موقعیت شد و ملی‌پوشان کشور افغانستان موفق شدند برای دومین بار دروازه تایلند را باز کنند و این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع میزبان پایان یافت.

با این نتیجه تایلند حریف استرالیا در دیدار نهایی شد و ملی‌پوشان افغانستان از این رقابت‌ها خداحافظی کردند.

ملی‌پوشان افغانستان در دو دیدار گذشته‌شان یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • آلودگی آب‌های سطحی در مناطق سیل زده، عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند