Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه  کمیسیون ویژه تولید مأمور شده است تا قوانین مزاحم تولید ملی را حذف کند، تصریح کرد: بر این اساس اگر نیاز به قوانین جدید هست، قوانین جدید اعمال می شود البته ما قوانینی در این بخش تولید ملی و اشتغال داریم که معطل مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار 8دی درباره حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: بعد از رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به عنوان "حمایت از کالای ایرانی"، ایشان به مردم و مسؤولان یادآوری کردند که تنها راه خروج از بن بست اقتصادی حمایت از کالای ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تولید کنندگان باید مورد حمایت دولت قرار بگیرند و کالاها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه کنند و مردم هم با خرید خود از کالای ایرانی حمایت کنند زیرا دولت و مردم در حمایت از کالای ایرانی شریک اند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه  کمیسیون ویژه تولید مأمور شده است تا قوانین مزاحم تولید ملی را حذف کند، تصریح کرد: بر این اساس اگر نیاز به قوانین جدید هست، قوانین جدید اعمال می شود البته ما قوانینی در این بخش تولید ملی و اشتغال داریم که معطل مانده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه قوانین در جهت حمایت از تولید ملی کم نداریم، تصریح کرد: مجلس باید در بعد نظارت بیشتر کار کند از این رو به دنبال تحقیق و تفحص بر جریان واردات کالاهایی که به تولید ملی ضربه می زند هستیم.

** بحران ارز کمر تولید ملی را می شکند

وی با اشاره به اینکه اخیرأ شنیدیم کالاهایی مانند آدامس و غیره میلیارد ها تومان وارد شده است که ارز کشور را خارج می کند با تأکید براینکه بحران ارز کمر تولید ملی را می شکند، اضافه کرد: علایم آن طی 2 ماه آینده در حوزه تولید و اقتصاد نمایان می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید کننده در این شرایط قدرت خرید موارد اولیه مورد نیازش را ندارد، تصریح کرد: اگر با ارز آزاد مواد اولیه اش را وارد کند طبیعتا قیمت کالای تولیدی اش 2 تا 3 برابر بالا می رود در صورتی که همین کالا در کشورهای دیگر با قیمت پایین تولید می شود و با هم همخوانی ندارد.

**عدم کنترل ارز در حمایت از کالای ایرانی از اشتباهات دولت است

کوچکی نژاد عدم کنترل ارز در حمایت از کالای ایرانی را از اشتباهات دولت برشمرد و اظهار کرد: این امر شاید خواسته یا ناخواسته بوده است اما آسیب جدی به تولید ملی می زند و چند ماه طول می کشد که عوارض آن را در تولید ملی بی اثر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موشکی پهپادی سپاه با رعایت قوانین جنگ انجام شد/ این عملیات معادلات منطقه را تغییرداد+فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این عملیات با رعایت قوانین جنگ انجام شد و هیچ گونه حمله‌ای به اماکن سیاسی، مذهبی و مسکونی انجام نشد.

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره ابعاد حملات پهپادی موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی اظهارکرد: حملات سپاه پاسداران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد.در قوانین بین‌المللی و براساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد، به هر کشوری حق داده شده است که از تمامیت عرضی و خاک خود دفاع کند

وی افزود: عملیات ایران امری ضروری بود چرا که اگر این پاسخ داده نمی‌شد، شاهد افزایش حملات از سوی رژیم صهیونیستی بودیم.این عملیات با رعایت قوانین جنگ انجام شد و هیچ گونه حمله‌ای به اماکن سیاسی، مذهبی و مسکونی انجام نشد و صرفا پایگاه‌های نظامی مورد هدف قرار گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمی‌توان با تحمل یک کشور ظالم به صلح رسید بلکه برای رسیدن به صلح، باید در برابر ظالم و متجاوز ایستاد. اقدام جمهوری اسلامی در عین حال که معادلات خاورمیانه را بهم ریخت، ذهنیت غربی‌ها را دچار تغییر کرد؛ همچنین به اسرائیل نشان داد که ایران این توانایی را دارد که رژیم صهیونیستی را در فاصله هزار کیلومتر از مرزهای خود، مورد هدف قرار دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
  • نوکیای ایرانی بدون مجوز کالای تقلبی است+ فیلم
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • (تصویر) این موشک ایرانی سامانه ضد موشک اسراییل را درهم می‌شکند!
  • عملیات موشکی پهپادی سپاه با رعایت قوانین جنگ انجام شد/ این عملیات معادلات منطقه را تغییرداد+فیلم
  • حمایت ریاست مجلس عراق از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: سازوکارهای حمایتی تحقق شعار سال با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم محقق می شود
  • لزوم هدایت نقدینگی به تولید