Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-06@14:03:18 GMT

احتمال جذاب سال آینده؛ یک فصل و شش دربی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۱۴۴۵

احتمال جذاب سال آینده؛ یک فصل و شش دربی

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - اگر هواداران استقلال و پرسپولیس خوش‌شانس باشند در فصل آینده می‌توانند شش دربی هیجان‌انگیز ببینند.

به گزارش وب‌سایت نود، فوتبال دو قطبی مدت‌ها بود که معنی و مفهوم خود را از دست داده بود. اقتدار اصفهانی‌ها در کنار شگفتی آفرینی‌های تیم‌هایی از شمال و جنوب باعث شده بود تا «دوقطبی»دیگر معنایی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال با وجود حضور ذوب‌آهن به عنوان نایب قهرمان لیگ اما کسب دو جام توسط سرخابی‌ها بار دیگر حال و هوای سابق را به فوتبال ایران برگردانده است. روزهایی که در آن استقلال و پرسپولیس هر دو تیم‌هایی آماده و سرحال بودند و برای رسیدن به هر جام و افتخاری با هم رقابتی تنگاتنگ داشتند. این اتفاق این فصل بعد از سال‌ها تکرار شد؛  بعد از ده سال پرسپولیس و استقلال، قهرمان لیگ و جام‌حذفی شدند و برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا هر دو به عنوان صدرنشین از گروه‌های خود در آسیا صعود کردند.

این دو اتفاق نوید یک اتفاق خوب فوتبالی در فصل آینده را می‌دهد. دربی‌های پرتعداد و جذاب، حاصل این اقتدار همزمان است. با توجه به برگزاری سوپرجام میان قهرمان لیگ برتر و جام‌حذفی و دو دربی در طول فصل، سه دربی از الان برای هواداران دو تیم قطعی شده است. به جز این سه دربی شاید شرایط دو تیم در آسیا و جام‌حذفی، سه دربی دیگر را هم به این تعداد اضافه کند.

در صورت صعود هر دو تیم از این مرحله، احتمال رویارویی آنها در مرحله یک چهارم یا نیمه‌نهایی وجود دارد که دو بازی مقابل هم قرار خواهند گرفت و دو دربی را در سطح آسیایی برگزار خواهند کرد. جام‌حذفی هم جامی است که در صورت حضور پرقدرت دو تیم و قرعه‌کشی احتمال قرار گرفتن برای ششمین بازی در فصل را مقابل هم خواهند داشت. این که امسال هواداران سرخابی حداقل سه  و حداکثر 6 دربی را پیش رو خواهند داشت، خبر بسیار خوبی برای تیفوسی‌های آنها خواهد بود.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه, در ادامه ۱۰ نکته قابل توجه این مسابقه هیجان‌انگیز که دو مربی صاحب سبک روی نیمکت‌شان حضور دارد را فهرست کرده‌ایم.

۱. تساوی گل‌گهر و مس رفسنجان دو رکورد را حفظ کرد. رکورد اول شکست ناپذیری گل‌گهر برابر مس رفسنجان در لیگ برتر از سال ۹۷ تاکنون و رکورد دوم نباختن محرم نویدکیا با مس از زمانی که به رفسنجان آمده. مس در سیزده بازی اخیر خود در لیگ و جام حذفی شکست نخورده اما با نتایج ضعیف نیم فصل اول، در جدول سه پله از گل‌گهر پایینتر است!

۲. تورس و سحرخیزان این روزها خوب یکدیگر را پیدا می‌کنند. تورس باز هم پاس گل داد و سحرخیزان دوباره از همان زاویه ای گل زد که به فجر زده بود. سود کمبود مهاجم را سعید سحرخیزان برده که تمام توپهای گل‌گهر به او‌ ختم می‌شود.

۳. اخباری در شب بارانی رفسنجان درخشید و در چند صحنه دروازه گل‌گهر را نجات داد. او روی صحنه گل هم مقصر نبود و اشتباه مدافعان در یارگیری کار دست گل‌گهر داد.

۴. فرشید باقری باز هم در دربی گل زد. او با پیراهن گل‌گهر هم دروازه مس رفسنجان را باز کرده بود و این تیم را از شکست نجات داده بود و در دربی هم برای مس فرشته نجات شد. او در رفتار نیز حرفه ای عمل می‌کند و تعریف و تمجید او از باشگاه سابقش گل‌گهر در میکسدزون نشان از همین پختگی دارد.

۵. چه تک به تکی از دست داد اریک باگناما! او به جای اینکه در مقابل دروازه هفت متری شلیک کند، پاس داد تا یک موقعیت عالی برای گل‌گهر خراب شود. اریکی که تک به تک گل نمیزند، کی می‌خواهد گل بزند؟

۶.هر چه سیرجانی ها برای این بازی هیجان داشتند، برعکسش رفسنجانی ها سرد بودند و سکوهایشان خالی! گویی هواداران رفسنجانی هنوز بعد از ربیعی با این تیم آشتی نکرده اند. سر و صدا و تشویق سیرجانی ها روی سکو و زیر باران ورزشگاه را گرم کرده بود. سفر حدود سیصد هوادار زن و مرد به رفسنجان و تشویق بی امان آنها روز قشنگی را رقم زد.

۷. نتایج اوزونیدیس مدیران گل‌گهر را در یک دوراهی سخت قرار داده. از یک سو جوانگرایی و احتمال موفقیت در جام حذفی شانس او را برای ماندن زیاد خواهد کرد و از سوی دیگر ممکن است با پایینتر آمدن در جدول و حذف از جام حذفی، فصل بعد او جدا شود. آیا کشتی مرد یونانی به ساحل آرامش خواهد رسید؟

۸. نشست‌های خبری مس رفسنجان مدتهاست با حاشیه روبروست. اینکه آنها هنوز موفق به تعامل به برخی رسانه های محلی نشده اند و دائم با سوالات چالشی در کنفرانس ها موجه هستند از نکات تاریک حوزه رسانه باشگاه است.

۹. دربی «باشخصیتها»؛ این شاید بهترین نامی است که میتوان روی تقابل اوزونیدیس و محرم نویدکیا گذاشت. دو سرمربی با کاراکترهای شبیه به هم که تمرکزشان روی تیم خودشان است نه تیم و نیمکت حریف.

۱۰. در پایان بازی تیمی که از مساوی خوشحال بود مس رفسنجانِ میزبان بود نه گل‌گهرِ میهمان.

عکس‌ها جواد نادری‌پور.

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!