Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند در اولین نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران در محل اتاق بازرگانی خرمشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت:با اکثر وزرای اجرایی که به منطقه می آیند تفاهم نامه امضا میکنیم،اخیرا نیزچند تفاهم نامه با وزیر بهداشت ووزیر آموزش وپرورش امضا کردیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه منطقه آزاد اروند آماده همکاری دوطرفه با وزارت خانه ها است  افزود:سازمان ها و وزارت خانه ها طرح هایی که سبب رونق وآبادانی منطقه می شود را ارائه دهند ومانیزنصف هزینه های ان طرح را تقبل می کنیم .

مدیر عامل منطقه آزاد اروند گفت:حاضریم تفاهم نامه های مشترکی نیز برای ارتقا سطح زندگی خانواده های شهدا با بنیاد شهید امضا کنیم .

زمانی افزود:چندین خانواده شهید مدافع حرم در منطقه آزاد اروند داریم که با توجه به نیازمندی های آنها حمایت هایی در حوزه اشتغال از آنها صورت گرفت .

وی گفت:تلاش ما براین است که سطح آموزش در منطقه ارتقا پیدا کند.در این منطقه 11دانشگاه داریم اما همچنان در بحث آموزش نیازمند کار بیشتری هستیم .

مدیر عامل منطقه آزاد اروندافزود:باید نتیجه ایثارگری در زندگی مردم دائمی باشد تا جوانان نیز این راه ادامه دهند.

انتهای پیام/د

همکاری با سازمان ها ووزارت خانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد