Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@22:52:30 GMT

هیرنفین با گوچی در پلی‌آف اروپا

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۲۰۶۴

هیرنفین با گوچی در پلی‌آف اروپا

کاپیتان ایرانی هیرنفین در جریان شکست تیمش برابر فاینورد حضور کامل در زمین داشت.

به گزارش ایران آنلاین، در چارچوب مسابقات هفته سی و چهارم و پایانی فصل لیگ هلند، هیرنفین که رضا قوچان‌نژاد را مثل دیدارهای اخیرش در خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم خانگی آبه لنسترا به مصاف فاینورد رده چهارمی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاینورد نیمه اول را با برتری ۲ بر صفر به پایان بُرد ولی در نیمه دوم یاران قوچان‌نژاد نمایش بهتری ارائه کردند و با وجود اینکه یک پنالتی هم از دست دادند، تا دقایق پایانی به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند ولی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند تا فصل را با ۴۶ امتیاز و قرار گرفتن در رده هشتم جدول لیگ هلند تمام کنند.
رضا قوچان‌نژاد برای ششمین بازی متوالی کاپیتان هیرنفین در این مسابقه بود که حضور کامل در زمین داشت و در دقیقه ۱۴ هم کارت زرد گرفت؛ گوچی در این فصل ۸ گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.
یاران قوچان‌نژاد با رتبه هشتمی که در این فصل کسب کردند، جواز حضور در مرحله پلی‌آف فصل آینده لیگ اروپا را به دست آوردند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون

به گزارش قدس آنلاین، لورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: «در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند».

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقه‌مند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • ساواک چطور «شیخ احمد کافی» را حذف کرد؟
  • نواخته شدن زنگ سپاس در قوچان 
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا