Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:37:02 GMT

هدیه رهبر انقلاب به خانواده‌های دو شهید ناجا+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۲۳۳۴

خانواده‌های شهیدان رضا مرادی و رضا امامی -از شهدای ناجا در اغتشاشات بهمن سال گذشته در تهران- ظهر امروز (یکشنبه) با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرباز وظیفه شهید رضا مرادی علمدار و گروهبان یکم شهید رضا امامی قانلو بلاغ، از مأموران نیروی انتظامی بودند که ۳۰ بهمن‌ماه سال گذشته در شب شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) به دست اغتشاشگران در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در این مراسم گفت: کوردلان و اشرار و گروهک‌های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترور‌های کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می‌ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.
وی افزود: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودرو‌های عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی شهرستان خاش از تروریست‌ها اعلام انزجار کرده اند.

هفتم فروردین؛ واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، درمحور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
همچنین یک خودرو که حامل اعضای یک خانواده، در حال تردد در این مسیربود هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • لحظه اعلام خبر شهادت شهید «بهروز واحدی» به خانواده وی
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • حمله تروریستی در خاش/۲ نفر شهید شدند
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم