Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: سال گذشته پنج میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک تولیدی در سطح استان پرداخت شده است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پورجاهد عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه استان در سه بخش محرومیت‌زدایی اردوهای جهادی و اشتغال‌زایی و ایجاد کارگاه‌های کوچک تولیدی فعالیت می‌کند که در حوزه محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های عمرانی سال گذشته 268 فعالیت عمرانی با هزینه کرد سه میلیارد و 800 میلیون تومان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک میلیارد و 100 میلیون تومان از این مبلع از اعتبارات ملی استانی و دو میلیارد و 500 میلیون تومان نیز از طریق مشارکت‌های مردمی و نیز فعالیت گروه‌های جهادی انجام شد که این حجم از کارهای عمرانی در سایر دستگاه‌های دولتی و نهادها بی‌سابقه بوده که با با مشارکت مردم و گروههای جهادی به اجرا رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: در حوزه اعزام گروههای جهادی در حال حاضر بیش از 200 گروه جهادی در استان فعال بوده که در هر گروه حدود 20 نفر فعال هستند که فعالیت این گروههای جهادی در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان  و حرکت فرهنگی بسیار مناسب است.

جاهد تصریح کرد: ظرفیت گروههای جهادی در مشارکت و تلاش آنان برای محرومیت‌زدایی بسیار بالا است که در بحث زلزله اخیر نیز فعالیت این گروه‌های جهادی نمایان شد.

وی بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه استان در حوزه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیتهایی از قبیل ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی و زود بازده را در دستور کار قرار داده و علاوه بر ارائه تسهیلات در بخش بازاریابی و فروش نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: سال گذشته 489 نفر تسهیلات اقتصاد مقاومتی را دریافت کرده‌اند که حدود 5 میلیارد و 318 میلیون تومان به متفاضیان مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک تولیدی پرداخت شد.

جاهد افزود: برای این متقاضیان به تعداد 739 نفر کلاس‌های آموزشی برگزار و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان در 302 روستای استان برنامه همگان با کشاورزی برای آموزش کشاورزان برگزار شده و تفاهم‌نامه‌‌های دیگری با سایر دستگا‌های اجرایی از جمله منابع طبیعی برای کاشت 4 هزار و 221 اصله نهال با مشارکت‌های سازمانهای جهادی انجام دادیم.

وی اظهار کرد: پرداخت این مقدار برای 438 نفر به طور مستقیم و 730 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده و امسال نیز پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی تا سقف 15 میلیون تومان در استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است