Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آبشار چالاچوخور یکی از آبشارهای بکر و زیبای شهرستان گرمی در استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، آبشار چالاچوخور یکی از آبشارهای بکر و زیبای شهرستان گرمی در استان اردبیل است که در نزدیکی مرز جمهوری ایران و آذربایجان در میان پرتگاه‌ها و دره‌های عمیق واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: مشرق

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد

میزان بارندگی‌ های ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان از سوی مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری این استان اعلام شد.

مجید محبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ۲۱ شهرستان شامل هزار و ۵۰۰ منطقه و روستا در سطح استان درگیر بارندگی شدید و آب‌گرفتگی هستند.

وی افزود: تا ساعت ۹ صبح امروز بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی‌متر بارش از شهرستان زرآباد، ۲۳۰ میلی‌متر از شهرستان کنارک و ۲۲۱ میلی‌متر از ایستگاه شارک شهرستان قصرقند گزارش شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: میانگین بلندمدت بارندگی در سطح استان ۱۰۰ میلی‌متر بوده که در روزهای اخیر با ۲/۷ برابر کل یک سال در شهرستان زرآباد بارندگی شده است.

وی در رابطه با وضعیت راه‌های ارتباطی سطح استان گفت: راه ارتباطی ۳۲۹ روستا، ۴۵ محور روستایی و ۱۲ محور فرعی به دلیل طغیان رودخانه‌ها مسدود شده است.

محبی با اشاره به اینکه از شروع بارندگی در بیست‌وهفتم فروردین تاکنون هیچ حادثه فوت شهروندان نیز گزارش نشده است، بیان کرد: در حال حاضر ۷۰۰ تیم امدادی انتظامی و خدماتی با به‌کارگیری ۷۴۰ ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه شبکه برق ۴۴۵ روستا به دلیل شدت باران دچار خسارت شده و شبکه آب شرب ۳۴ روستا نیز خسارت دیده و قطع شده است، گفت: شبکه ارتباطات مخابرات نیز دچار اختلال گسترده در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، نیکشهر، سرباز و بخش‌هایی از چابهار شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۴۵ چادر ۱۳۰، تخته پتو و ۹۰ تخته موکت بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است که بنابر گزارش جمعیت هلال‌احمر استان نیز ۲۵۳ نفر در مناطق تحت تأثیر بارندگی‌های شدید امدادرسانی شدند.

وی تصریح کرد: برآورد خسارات اولیه بارندگی‌های شدید در استان تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که بعد از پایان بارندگی توسط تیم‌های ارزیابی بررسی و اعلام خواهد شد.

محبی خاطرنشان کرد: مدارس مناطق تحت تأثیر بارندگی شدید امروز در سطح استان به صورت غیرحضوری برگزار شده است و با توجه به اینکه فعالیت سامانه بارشی امشب به اتمام می‌رسد، تصمیم‌گیری در رابطه با تعطیلی مدارس به اختیار فرمانداران گذاشته شده است.

کد خبر 745468

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن آبشار از دل کوه‌های لارستان + فیلم
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت