Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهم اخبار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران شانزدهم اردیبهشت ماه را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

قیمت کی روش قبل و بعد از جام جهانی شاگردان کی روش در اندیشه شکست طلسم ۴۴ آخرین وضعیت مصدومان و محرومان استقلال مقابل ذوب آهن جنگ ستارگان در ال کلاسیکو روی چمن نیوکمپ ۲ فوتسالیست ایرانی به لیگ برتر چین پیوستند علی کریمی و سپیدرود به بن بست خوردند ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الجزیره امارات فن تکواندوی ابراهیموویچ نادیده گرفته شد! تاریخچه دیدار‌های ال کلاسیکو / رئال مادرید و بارسلونا زیر ذره بین آمار الجزیره امارات - پرسپولیس ایران/تسخیر جزیره کوچک با ارتش سرخ

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته ۶ جنگنده نیروی هوایی ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند.

اخیراً «لی چیانگ» نخست وزیر چین نیز بار دیگر تأکید کرد که پکن قویا با استقلال جزیره تایوان مقابله خواهد کرد.

چیانگ با اشاره به حصول اطمینان از توسعه و امنیت چین، تاکید کرد: پکن قویا با استقلال تایوان و مداخله خارجی مخالف است و در عین حال، از عدالت و برابری بین‌المللی حمایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ثبات مبنای تمام اقدامات ماست. نیروهای مسلح ما آموزش‌های نظامی را افزایش می‌دهند و آمادگی رزمی را تقویت و در راستای بهبود آمادگی نظامی به منظور صیانت قاطع از حاکمیت، امنیت و منافع ملی چین، یکپارچه تلاش‌ خواهند کرد.

نخست وزیر چین تصریح کرد: سیاست کلی حزب‌مان(کمونیست) را درباره مساله تایوان، در عصر جدید پیاده خواهیم کرد و همواره به اصل چین واحد و توافق ۱۹۹۲ پایبند خواهیم ماند. پکن روابط صلح‌آمیز میان‌تنگه‌ای(روابط با تایوان) را توسعه خواهد داد و در پیشبرد هدف الحاق دوباره(این جزیره) به چین ثابت‌قدم خواهد بود. به گفته وی، بودجه نظامی چین با افزایش ۷.۲ درصدی به ۱.۶۶ تریلیون یوآن(۲۳۱.۴ میلیارد دلار) خواهد رسید.

پکن تایوان را قلمرو مستقل چین می‌داند و هشدار داده است که هر گونه تلاش برای اعلام یک کشور مستقل به معنای جنگ است. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، شی اخیراً این نکته را برای جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا، هنگام دیدار این دو در کالیفرنیا روشن کرد.

شی جین‌پینگ به بایدن اعلام کرد که چین «فضای زیادی» را برای اتحاد مجدد مسالمت آمیز با تایوان فراهم می کند، اما هیچ گونه حرکت جدایی طلبانه این جزیره خودمختار را تحمل نخواهد کرد.

کد خبر 6079395

دیگر خبرها

  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • ۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
  • دوئل استقلال و پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • دوئل استقلال پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • راهکار ژاپنی برای مقابله با خشم
  • ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد
  • تویوتا لندکروزر ۳۰۰: قیمت نجومی، ایرادهای باورنکردنی
  • الاکلنگ سرمایه‌گذاران کوچک با عرضه مسکن
  • تویوتا لندکروز؛ قیمت نجومی، ایرادهای باورنکردنی / عکس