Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@04:03:05 GMT

تصادف مرگبار دو موتورسوار

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۳۵۱۹

تصادف مرگبار دو موتورسوار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا علی بخشی در خصوص جزئیات حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر حادثه رانندگی در محور کهورستان، ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

پس از بررسی صحنه تصادف مشخص شد 2 دستگاه موتورسیکلت به شدت با هم برخورد کرده که راکب یکی از موتورسیکلت‌ها در دم فوت و 2 نفر دیگر مجروح شدند و برای مداوا به بیمارستان خمیر انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خمیر بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه کاسکت برای راکبان و سرنشینان موتورسیکلت تاکید کرد.

دهستان کهورستان در بخش مرکزی شهرستان خمیر واقع شده و از توابع استان هرمزگان است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف موتورسیکلت هرمزگان تصادف مرگبار دو موتورسوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت

 سرهنگ  مهدی خمر  رییس پلیس راه شمال استان  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین دو دستگاه خودرو در محور زاهدان به کرمان (نصرت آباد) مطلع، که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

 وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودرو کامیون کشنده که از مسیر کرمان به زاهدان در حال طی مسیر بوده بعلت نقص فنی حادث، (معیوب شدن سیستم ترمز) به خودروی سواری پژو ۴۰۵ که در محل ایست بازرسی نصرت آباد توقف داشته است برخورد می‌نماید، متاسفانه در اثر این تصادف راننده و سرنشینان سواری پژو جان خود را از دست دادند.

 رییس پلیس راه شمال استان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه نقص فنی حادث توسط راننده کشنده تریلی عامل این تصادف بوده خاطرنشان کرد: از این نوع حوادث پیش می‌آید، اما راننده باید حرفه‌ای باشد و اینکه راننده از معایب خودرو خود خبر داشته باشد، از ترمز جانبی و دنده سنگین استفاده کند و... از موضوعاتی است که به رانندگی حرفه‌ای مربوط است.

 سرهنگ خمر در پایان خاطرنشان کرد:ما از  رانندگان خودرو‌هایی که احتمال دارد خودروی آنها نواقصی داشته باشند، درخواست می‌کنیم که با احتیاط بیشتری رانندگی و در این نوع جاده‌ها با دنده سنگین حرکت کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/۱۶ نفر مصدوم شدند
  • مصدوم شدن چهار نفر در حادثه رانندگی در محور بافق
  • رانندگی حرفه‌ای و جلوگیری از یک فاجعه | ببینید
  • (ویدئو) تصادف مرگبار اتوبوس با تانکر سوخت در هلمند افغانستان
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی شهرستان هشترود
  • جان باختن زوج جوان در حادثه رانندگی محور بردسکن به خلیل آباد
  • فوت ۷۴ نفر در تصادفات ۲روز اول طرح نوروزی
  • فوت ۷۴ نفر در تصادفات جاده ای ۲ روز گذشته