Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:05:16 GMT

المپیاکوس باخت ، انصاری فرد آقای گل نشد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۴۰۰۹

المپیاکوس باخت ، انصاری فرد آقای گل نشد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛در چارچوب هفته آخر رقابت‌های سوپرلیگ یونان المپیاکوس که کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی را در اختیار دارد،میهمان تیم رده هفتمی جیانینا بود که این دیدار با  نتیجه 3-0 به سود میزبان به پایان رسید و مهاجم ملی پوش کشورمان هم از کسب عنوان آقای گلی باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دو بازیکن ایرانی المپیاکوس 90 دقیقه در میدان بودند اما نتوانستند مانع شکست تیمشان شوند.
پیش از دیدارهای هفته آخر  سوپر لیگ یونان کریم انصاری فرد به اتفاق الکساندر پریجوویچ مهاجم پائوک با 17 گل زده بر سر کسب عنوان آقای گلی لیگ یونان با هم رقابت داشتند که مهاجم پائوک شب گذشته دو گل برای تیمش به ثمر رساند و با 19 گل در صدر جدول گلزنان ایستاد.


انصاری فرد در بازی امشب برابر جیانینا فرصت داشت تا با افزودن به تعداد گل های خود به پریجوویچ برسد یا از او عبور کند اما این اتفاق نیفتاد و مهاجم تیم ملی کشورمان با همان 17 گل زده به کار خود در لیگ یونان پایان داد و دومین گلزن برتر این رقابت ها لقب گرفت.


گفتنی است المپیاکوس با 57 امتیاز به عنوان سومی سوپر لیگ یونان در فصل ۱۸-۲۰۱۷ دست یافت.
انتهای پیام/


انصاری فرد از کسب عنوان آقای گلی باز ماند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟

یک رسانه یونانی از احتمال زیاد ماندن احسان حاج‌صفی در آاک آتن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید