Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهلت رأي گيري در انتخابات پارلماني لبنان پايان يافت و شمارش آرا آغاز شد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، انتخابات پارلماني لبنان از ساعت 7 صبح به وقت محلي امروز يکشنبه 6 مي (16 ارديبهشت) آغاز و مردم اين کشور براي تعيين نمايندگان خود به پاي صندوق‌هاي رأي مي‌روند.
انتخابات پارلماني لبنان پس از حدود 9 سال براي نخستين بار برگزار مي‌شود و در اين دوره از رقابت‌هاي انتخابات پارلماني لبنان 917 نامزد در قالب 77 فهرست در 15 حوزه انتخابي براي تصاحب 128 کرسي پارلمان با يکديگر رقابت مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حال حاضر و بر اساس انتخابات برگزاري شده در سال 2009 فراکسيون المستقبل به رياست سعد حريري 26 کرسي، فراکسيون جنبش آزاد ملي به رياست جبران باسيل 19 کرسي، فراکسيون جنبش امل به رياست نبيه بري 13 کرسي، فراکسيون حزب الله لبنان 12 کرسي، فراکسيون حزب نيروهاي لبناني 8 کرسي و فراکسيون حزب سوسياليست ترقي‌خواه لبنان نيز 7 کرسي را در اختيار دارند.
علاوه بر حزب‌الله لبنان، جنبش شيعي امل تحت رياست «نبيه‌ بري»، جريان «المستقبل» تحت رياست سعد حريري، «جريان ملي آزاد» به رياست «ميشل‌عون» و جريان «نيرو‌هاي لبناني» به رياست سمير جعجع، مهمترين جريان‌هاي شرکت‌کننده در اين انتخابات هستند.
شمارش اوليه آرا
1397/02/16 - 23:57
به گزارش شبکه تلويزيوني الميادين، منابع آگاه اعلام کردند شمارش اوليه آرا حاکي از آن است که همه نامزد‌هاي انتخاباتي وابسته به فهرست امل و وفا (فهرست مشترک حزب الله و جنبش امل) در حوزه‌هاي سه گانه جنوب لبنان در صدر قرار دارند.
پايان راي گيري و آغاز شمارش آراي انتخابات لبنان
1397/02/16 - 23:56
مهلت رأي گيري در انتخابات پارلماني لبنان پايان يافت و شمارش آرا آغاز شد.
ميشل عون راي خود را به صندوق انداخت
1397/02/16 - 11:52
شبکه الميادين گزارش داد که ميشل عون، رئيس جمهور لبنان راي خود را در مرکز راي گيري در منطقه حاره حريک به صندوق انداخته است.
حاره حريک در ضتحيه واقع در جنوب بيروت قرار دارد.
در حال تکميل...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها