Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@03:09:35 GMT

عملیات اجرائی تعریض محور هپرو - صیدون آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۴۱۲۱

عملیات اجرائی تعریض محور هپرو - صیدون آغاز شد

ابراهیم شیخ رییس اداره راه و شهرسازی باغملک روز یکشنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعمیر و تعریض محور دهستان هپرو به روستای پسکره، با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 500 میلیون ریال در طول مدت هشت ماه انجام خواهد شد.
وی افزود:با توجه به کوهستانی بودن مسیر و مشکلات مردم در رفت و آمد، هزینه‌های زیادی برای تعمیر و نگهداری این محور انجام می‌شود که با تکمیل این پروژه این هزینه ها به حداقل خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره راه و شهرسازی باغملک افزود: چند نقطه حادثه خیز این محور نیز شناسایی شده است که در همین پروژه نسبت به اصلاح آنها اقدام خواهد شد.
رحیم کردی رییس اداره آب و فاضلاب روستایی باغملک نیز درباره افتتاح فاز اول طرح انتقال آب به دهستان هپرو گفت: با افتتاح فاز اول این طرح، آب رسانی به پنج روستای سرمورد، زیر مورد، پسکره، دورتو و آب انارک انجام شد.
وی افزود: در فاز دوم این طرح نیز آب رسانی به سه روستای همجوار و افتتاح یک تصفیه خانه نظر گرفته شده است و این تصفیه خانه پیشرفت فیزیکی 60 درصد دارد و سعی می‌کنیم در سال جاری افتتاح شود.
شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان قرار دارد و فاصله آن تا اهواز 143 کیلومتر است.
محور باغملک به صیدون یکی از مسیرهای حادثه خیز شهرستان باغملک است با تکمیل عملیات تعریض و تعمیر آن ، میزان تصادفات در آن کاهش چشمگیری خواهد داشت.
مردم دهستان هپرو، در سالیان گذشته با مشکل تأمین آب شرب مواجه بودند که با افتتاح فاز اول طرح انتقال آب به روستاهای آن، مقداری از مشکلات آنها حل خواهد شد.
9434/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آب و فاضلاب اداره راه و شهرسازی استان خوزستان مشکلات مردم محور موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد