Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-دومين جلسه شوراي معاونين و مديران منطقه 14 در سال 97 با محوريت تحليل سال 96،تشريح  برنامه هاي سال 97 وبرنامه ريزي جهت  تدوين برنامه 5 ساله سوم شهرداري اين منطقه برگزار شد.
به گزارش آريا از روابط عمومي شهرداري منطقه 14 تهران، در ابتداي اين جلسه فرهود حميدي فراهاني شهردار منطقه ضمن تبريک فرارسيدن ايام و اعياد شعبانيه به ارائه گزارشي جامع پيرامون عملکرد سال گذشته شهرداري منطقه 14 تهران و همچنين برنامه سال جاري شهرداري اين منطقه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 14 تهران با اشاره به اهم پروژه هاي اين منطقه در سال گذشته عنوان کرد:سالي که گذشت،سال بسيار مهمي در مديريت شهري تهران و به طبع آن شهرداري منطقه 14 بود. در سال 1396 توانستيم به رغم محدوديت ها و چالش هاي اعتباري و هزينه اي د ر 76 پروژه شاخص اين منطقه به پيشرفت و نتيجه قابل ملاحظه اي برسيم که تعيين تکليف اراضي تاکسيراني پس از 20 سال، خريد و تحويل املاک مورد نياز خط 6 و 7 مترو و تعيين تکليف اراضي دانشگاه آزاد اسلامي واحد جنوب،ساماندهي ميادين و معابر خاص منطقه 14، راه اندازي مرکز کارآفريني بهاران، محوطه سازي بخشي از  ايستگاه مترو خط  6 و 7، ساماندهي پايانه تاکسيراني شهيد محلاتي ،انجام قسمتي از  طرح تعريض خيابان کرمان، ساخت  اسکان کارگري نواحي 4 و5، تعريض بزرگراه بسيج ، احداث تجهيز مرمت و نگهداري شبکه هاي اصلي جمع آوري آبهاي سطحي از نمونه مهم ترين اين پروژه هاي در سال گذشته است.

حميدي فراهاني با اشاره به پروژه هاي جديد مستمر و غير مستمر منطقه 14 تهران در سال 97 عنوان کرد: در سال جاري 6کدپروژه جديد مستمر و غير مستمر در اين منطقه تعريف شده است که مي توان از احداث اسکان کارگري نواحي 2 و 3 ،عمليات ساماندهي ترافيکي محدوده حريم منطقه 14 واحداث و توسعه فضاي سبز بزرگراه امام علي(ع)  و ... بعنوان بخشي از اين پروژه ها ياد کرد.

وي در خصوص پروژه هاي عمراني منطقه  14 تهران در سال جاري يادآور شد :67 پروژه شاخص  در سال 97 براي اين منطقه با اعتبار ابلاغي 54.5  ميليارد تومان تعريف شده است که شامل 18 پروژه خدمات شهري و محيط زيست، 20 پروژه ترافيک، 9 پروژه فرهنگي و اجتماعي، 19 پروژه عمراني و يک کد پروژه شهرسازي مي شود.
شهردار منطقه 14 تهران از اصلاح سيستم شبکه آبياري فضاي سبز منطقه ، احداث پايانه ايستگاه بسيج در خط7 مترو،احداث اسکان کارگري نواحي 2 و 3، احداث و بهره برداري فاز دو طرح تعريض بزرگراه بسيج – رحيمي،ساماندهي محور خاوران،ادامه تملک اراضي جهت  تعريض خيابان کرمان،نورپردازي بزرگراه شهيد محلاتي،تکميل و راه اندازي سراي محله تاکسيراني،احداث پايانه تاکسي تقاطع محلاتي – نبرد واحداث مسيردوچرخه و فعال نمودن کلوپ دوچرخه سواربه عنوان مهم ترين برنامه هاي سال 97 منطقه 14 تهران نام برد.

در ادامه جلسه شهردار و رييس کميته تدوين برنامه 5 ساله سوم منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کميته تخصصي تدوين برنامه 5 ساله سوم شهرداري منطقه 14 تهران عنوان کرد: اين کميته با هدف شناسائي چالش ها،ظرفيت ها و فرصت هاي منطقه 14 تهران  در جهت تدوين گزارش هاي تخصصي و علمي خصوص تدوين برنامه 5 ساله سوم منطقه 14 تهران، مشارکت در تدوين اهداف و طرح ها و پروژه ها و خدمات شهرداري تهران در سطح منطقه و انجام ساير امور محوله از سوي دبيرخانه ستاد مرکزي تشکيل شده  با جديت تمام در حال انجام وظيفه در جهت نيل سريع،علمي،دقيق و کارشناسي اهداف تعيين شده است.

وي ادامه داد : در راستاي نيل به گزارشي دقيق،همه جانبه،علمي و کارشناسي  از شرايط و وضع موجود اقدام به تدوين پرسشنامه هايي کارشناسي شده بر پايه ظرفيت هاي مديريت شهري در اين منطقه شد که هدف از تدوين و تکميل اين پرسشنامه ها شناسايي و تحليل عوامل منطقه­اي مؤثر بر مسائل شهر تهران و مسائل خاص اين منطقه عنوان است.
حميدي فراهاني ادامه داد: جلسات کارگروه تدوين برنامه 5 ساله سوم اين منطقه به طور منظم و با هم انديشي تمامي صاحب نظران اين عرصه به صورت مداوم در حال برگزاري است که اميدوارم نتيجه تلاش من و همکارانم در اين کميته توسعه پايدار در مقياس منطقه محوري به معناي ارتقاي کيفيت زندگي شهروندان عزيز،فهيم و انقلابي دارالمومنين شهر تهران باشد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداري منطقه 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احد وظیفه نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور، گفت: دگرگونی‌های بی سابقه در زمین در حال وقوع است. محتوای گرمای اقیانوس‌ها و سطح دریاها به بالاترین حد مشاهده شده رسیده و وسعت یخچال‌های قطب جنوب نیز به کمترین حد مشاهده شده تا کنون رسیده است

وی با بیان اینکه بحران آب و هوا بزرگترین چالش بشریت است، ادامه داد: گرمای شدید، سیل، خشکسالی، آتش سوزی جنگل‌ها و طوفان‌های حاره‌ای ویرانی‌های زیادی به بار آورده و سبب بروز خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی هنگفتی شده است.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال ۲۰۲۳ قاره آسیا تصریح کرد: سازمان جهانی هواشناسی با هدف افزایش آگاهی بخشی آحاد جامعه نسبت به تغییرات در حال وقوع روی زمین، یک گزارش سالانه اقلیمی با مشارکت سازمان‌های هواشناسی سراسر جهان تهیه و تدوین می‌کند که بخشی از گزارش امسال با مشارکت سازمان هواشناسی ایران تدوین شده است.

وظیفه خاطرنشان کرد: بخشی از این گزارش به تغییرات گسترده در پارامترهای اقلیمی ایران به ویژه در حوزه بارش و دما اشاره شده است که پیامدهای زیادی داشته است. با توجه به اینکه غلظت گازهای گلخانه‌ای همچنان در حال افزایش، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در اکثر مناطق جهان و ایران بود.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در پایان عنوان کرد: سازمان هواشناسی و آب و هواشناسی کشورها برای مقابله با وسعت و بزرگی این چالش همکاری‌های خود با جامعه بین‌المللی را افزایش دادند.

کد خبر 6097913 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد