Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@02:22:50 GMT

بیانیه جدید باشگاه خونه به خونه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۴۳۵۳

بیانیه جدید باشگاه خونه به خونه

ورزش > لیگ برتر - باشگاه خونه به خونه بابل از طریق پایگاه اختصاصی خود بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بیانیه خونه به خونه به شرح زیر است:
به اطلاع جامعه محترم ورزش و خانواده بزرگ فوتبال ایران به خصوص مردم شریف شهرستان بابل می رساند؛ همانگونه که در پاسخ به پیگیری ها و پرسش های مکرر رسانه‌ها و مردم شریف وعده داده بودیم، این باشگاه با وکالت دکتر غلامرضا رفیعی و وفق موازین قانونی داخلی و بین المللی نزد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران رسما شکایت نموده و اسناد، مدارک و دلایل اثباتی متقن مربوط به وقایع و اتفاقات قبل و حین مسابقه دو باشگاه نساجی قائمشهر و راه آهن تهران را به آن کمیته محترم به عنوان رکن قضایی صالح به رسیدگی به دعاوی و شکایات مربوط به تبانی در ورزش فوتبال تسلیم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه ورزشی خونه به خونه به فوتبال پاک و جوانمردانه، اجرای عدالت و حاکمیت قانون و مجازات متخلفین توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران اعتقاد راسخ داشته و از همه کسانی که شرافتمندانه مدارک و مستندات متقن مربوط به این پرونده را در اختیار این باشگاه و کمیته محترم اخلاق قرار داده اند تشکر می نماید.
نظر به حفظ و تداوم روند تحقیقات، محرمانه بودن مستندات پرونده و تحقیقات انجام شده توسط کمیته محترم اخلاق، باشگاه خونه به خونه در اجرای تکالیف قانونی مقرر در آیین نامه اخلاقی فدراسیون فوتبال مجاز به انتشار عمومی آن نبوده و از همگان و رسانه‌ها دعوت می‌نماید منتظر اتمام و تکمیل فرایند رسیدگی و صدور حکم قاطع کمیته اخلاق در خصوص این پرونده باشند.
43 43

کلید واژه‌ها : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال - لیگ یک - جام آزادگان - فدراسیون فوتبال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ یک جام آزادگان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا... گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال