Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی معتقد است که گشایش‌های ایجاد شده برای محصورین در راستای رفع حصر نبوده بلکه یک احسان و یک تسهیل است.

به گزارش روزنامه اعتماد؛ مجتبی ذوالنوری نماینده قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه رفع حصر بستگی به عملکرد مهدی کروبی دارد، گفت: «قرار بود با توبه و اعلام برات از فتنه و با جبران گذشته تخفیفاتی به محصورین داده شود اما کسانی که زیر پای او پوست موز انداختند و او را وادار به نوشتن آن نامه کردند، در حقیقت زمینه‌ها و کورسوها در راستای رفع حصر را از بین برد اما اگر او جبران کند این موضوع جای بحث دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره گشایش‌های ایجاد شده برای محصورین، گفت: گشایش‌ها، گشایش‌هایی در راستای رفع حصر نبوده بلکه تنها تسهیل در روابط خانواده و بستگان با محصورین بود و اینکه قرار بود یکسری از محدودیت‌هایی که در قبل بود کم شود.

این نماینده اصولگرا، تاکید کرد: در حقیقت گشایش‌های ایجاد شده یک احسان و یک تسهیل بوده نه اینکه بگوییم قدمی است در راستای رفع حصر، و اینگونه نیست که بگوییم این قدم اول است و قدم بعدی رفع حصر است.

ذوالنوری با اشاره به اظهارنظر مطهری مبنی بر اینکه دادستان تهران قبل از تکذیب وعده رفع حصرتا پایان سال، از مافوق خود سوال می‌کرد، گفت: من از هیچ مقامی نشنیده‌ام که چنین اظهارنظری کرده باشد. من در متن اخبار حصر هستم اما این موضوع را تاکنون نشنیده‌ام.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای زیبای احسان یاسین در برنامه محفل

دریافت 67 MB کد خبر 6064048

دیگر خبرها

  • گشایش در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال
  • اجرای زیبای احسان یاسین در برنامه محفل
  • شروع صبح با قرآن کریم؛ صفحه ۲۰۱+صوت
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • توبه چه تاثیری در جرایم حدی و تعذیری دارد؟/ تاثیر توبه مجرم در مجازات