Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@15:42:51 GMT

زلزله ۴.۸ ریشتری کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۴۴۴۴

زلزله ۴.۸ ریشتری کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند

به گزارش پارس نیوز، 

دقایقی پیش زلزله‌ای به‌بزرگی 4.8 (چهار و هشت دهم) در واحد در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهر یاسوج و چیتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

تاریخ و زمان وقوع به‌وقت محلی: 1397-02-1700:26:59.8
طول جغرافیایی: 51.389
عرض جغرافیایی: 30.810
عمق زمین‌لرزه: 5 کیلومتر.

 12 اردیبشهت ماه زلزله‌ای به بزرگی 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 ریشتر یاسوج و سی سخت را لرزاند که خسارات فراوانی به زیرساخت‌های از جمله تاسیسات آب شرب و 5 هزار منزل مسکونی شهری و روستایی وارد کرد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زمین استان کهگیلویه و بویراحمد شهری و روستایی زلزله کهگیلویه و بویراحمد پارس یاسوج پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته منطقه امامزاده جعفر با دمای ۳۲.۴، لیکک ۳۲.۵ ، دوگنبدان ۳۲.۶ و دهدشت ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است. ولی بهره مند افزود: حداقل دمای مناطق گرمسیری استان در بامداد امروز در امامزاده جعفر ۱۳،دوگنبدان ۱۲،دهدشت ۱۳ و لیکک ۱۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است. وی تاکید کرد: در این مدت حداقل دمای هوای شهرهای سردسیری سی سخت، یاسوج و مارگون به ترتیب ۸.۸ ،۸.۷ و ۸.۳ درجه سانتیگراد بود. بهره مند افزود: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای شهرهای یاسوج و سی سخت نیز ۲۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است. کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دمای هوای استان در شبانه روز آینده روند کاهشی نامحسوس دارد. بهره مند تاکید کرد: هوای استان در شبانه روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش وزش باد پیش بینی می شود. وی عنوان کرد: در آخرین سامانه بارشی استان (پنجم اردیبهشت)در دلی خمسیر۱۷،علی کرم دمچنار ۱۶،کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱،تنگ رواق ۱۱،تلگاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه ای ۹ میلیمتر باران باریده است. بهره مند خاطرنشان کرد: این سامانه در گنجگان هفت،یاسوج پنج،دشتروم پنج،ستنگان پنج،دشت بز چهار،ملرگون چهار،سیرون شبلیز چهار،و سرآسیاب یوسفی سه میلیمتر باران داشته است.

دیگر خبرها

  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)