Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بارسلونا اعتقاد دارد اخراج مدافع تیمش تصمیم درستی بوده است.

به گزارش وبسایت نود، ارنستو والورده پس از تساوی ۲-۲ تیم ده نفره اش مقابل رئال مادرید ضمن اعتراف به اینکه تصمیم داور برای اخراج سرخی روبرتو درست بوده به تمجید از نمایش شاگردانش در نیمه دوم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والورده به نقل از مارکا گفته:

بازی صحنه های بحث برانگیز زیادی داشت. باید تصاویر آن ها را دوباره ببینم تا بتوانم نظر درستی بدهم. خطای سرخی روبرتو عجیب بود. از اینکه با دست به صورت مارسلو ضربه زد تعجب کردم. باید این صحنه را بار دیگر ببینم. 

شاهد بازی جذاب و پر انرژی بودیم. در چنین بازی طبیعی است که جر و بحث هایی هم پیش بیاید. بازی از همان دقیقه اول داغ دنبال شد. رئال خیلی زود گل مساوی را زد و کارت هایی که داور به بازیکنان ما داد کارمان را سخت تر کرد. در نیمه دوم تا جایی که می توانستیم جنگیدم تا برتری نفری رئال مشخص نشود. همه بازیکنان تلاش زیادی کردند و با ده نفر به حمله کردن ادامه دادیم. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس

هشدار: تماشای این محتوا به افراد حساس و درگیر بیماری‌های قلبی توصیه نمی‌شود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

یکی از اتفاقات مهم و البته تلخ این مسابقه‌، مصدومیت فرنکی دی یونگ پس از برخورد شدید با فده والورده بود. در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، فرنکی دی یونگ و فدریکو والورده هر دو برای تصاحب توپ و شوتزنی اقدام کردند که برخورد شدیدی بین آن‌ها شکل گرفت. دی یونگ پس از این صحنه، نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هنوز شدت آسیب دیدگی هافبک هلندی بارسلونا مشخص نشده و معلوم نیست که او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، با این حال برخی رسانه‌ها از پایان یافتن فصل برای این بازیکن و برخی دیگر از غیبت یک ماهه او خبر داده‌اند.

تصویر زیر، وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فدریکو والورده را نشان می‌دهد:

بدون شرح

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!