Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@00:23:44 GMT

وحید امیری در انتظار 700 میلیون جداگانه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۵۱۰۴

وحید امیری در انتظار 700 میلیون جداگانه

در این مورد شنیدیم یکی از دلایل اصلی امیدواری گرشاسبی، موضوع قول ویژه وحید امیری به اوست. گویا امیری در گفت‌وگو با گرشاسبی در یکی از جلسات مذاکره قول داده بود طبق آنچه باشگاه می‌خواهد، قبل از هر اقدامی و پیش از آنکه با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند، پای میز مذاکره با باشگاه بنشیند و تمام شرایط و خواسته‌هایش را بگوید

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این مورد شنیدیم یکی از دلایل اصلی امیدواری گرشاسبی، موضوع قول ویژه وحید امیری به اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا امیری در گفت‌وگو با گرشاسبی در یکی از جلسات مذاکره قول داده بود طبق آنچه باشگاه می‌خواهد، قبل از هر اقدامی و پیش از آنکه با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند، پای میز مذاکره با باشگاه بنشیند و تمام شرایط و خواسته‌هایش را بگوید.

وحید امیری یکی از بازوهای قدرت پرسپولیس به شمار می‌رود که با عملکرد خوب خود به تیم در جهت کسب دو قهرمانی پیاپی کمک کرد اما این بازیکن وقتی به جمع سرخپوشان اضافه شد، جدا از قراردادی که داشت، مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان به صورت پاداش حضور در جمع سرخپوشان از حسین هدایتی دریافت کرد.

مبلغی که گفته می‌شود نقداً و به محض امضای قرارداد با باشگاه، به حساب این بازیکن واریز شد و او را ترغیب کرد تا این دو سال، در جمع سرخپوشان بماند و بهترین بازی‌هایش را به نمایش بگذارد. امیری برای تمدید قرارداد، به دنبال آن است تا باشگاه را مجاب کند ۷۰۰ میلیون جدا از قرارداد را به او بدهند و این در حالی است که رابطه مدیران باشگاه با حسین هدایتی شکرآب است و خبری از این ارقام در متمم‌های جداگانه از قرارداد نیز شنیده نمی‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری حسین هدایتی باشگاه پرسپولیس حسین هدایتی حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تردز» در ترکیه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این اقدام برای پیروی از دستور موقت رگولاتور رقابت این کشور انجام می شود.

البته پلتفرم های دیگر متا از جمله فیس بوک و اینستاگرام و همین طور واتس اپ در ترکیه فعال باقی می مانند. ماه گذشته رگولاتور رقابت ترکیه اقدامی موقت علیه متا وضع کرد تا هنگام تحقیق درباره سواستفاده احتمالی شرکت از موقعیت برتر خود در بازار، مانع اشتراک گذاری داده ها بین اینستاگرام و تردز شود.

در دسامبر۲۰۲۳ میلادی این رگولاتور تحقیقی درباره نقض احتمالی قانون رقابت توسط شرکت متا به وسیله مرتبط کردن اینستاگرام و تردز آغاز کرد. مقامات اعلام کردند اقدام موقت تا زمان تصمیم گیری نهایی رگولاتور رقابت پابرجا می ماند زیرا داده های به دست آمده و ادغام شده از طریق این دو اپلیکیشن ممکن است قانون رقابت را نقض و خسارت غیرقابل جبرانی در بازار ایجاد کنند.

این رگولاتور به طور جداگانه جریمه ای روزانه به مبلغ ۴.۸ میلیون لیره(روزانه ۱۴۸ هزار دلار) برای متا وضع کرد که بخشی از تحقیقات جداگانه درباره نوتیفیکیشن هایی است که این شرکت درباره اشتراک گذاری داده های کاربران برای آنها می فرستاد.

کد خبر 6079499

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • «تردز» در ترکیه تعطیل شد