Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن 18 ساله ای پس از کشتن دختر 2 ساله‌اش، خود را از طبقه پنجم هتل پایین انداخت و خودکشی کرد.

این حادثه Incident عصر روز گذشته هنگامی فاش شد که کارکنان هتل با شنیدن صدای سقوط Fall یک شیء به حیاط خلوت رفتند و با جسد غرق در خون زن جوان روبه رو شدند.

با گزارش این حادثه به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد، تحقیقات گسترده ای از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های اولیه نشان داد که زن جوان از تاریخ چهاردهم اردیبهشت در هتل مذکور اقامت داشت و از اردبیل به مشهد مسافرت کرده بود. اما سقوط مشکوک این زن از طبقه پنجم هتل زمانی وحشتناک تر شد که جسد بی جان دختر 2 ساله این زن نیز روی تخت اتاق محل اقامت اش پیدا شد.

تحقیقات بیشتر بیانگر آن بود که کودک معصوم توسط مادرش درحالی به قتل رسیده است که بیشتر از 24 ساعت از مرگ وی می گذشت. کشف مقدار زیادی قرص و مرگ موش و پودر مشکوک در کنار جسد دختربچه مذکور و همچنین دست نوشته باقی مانده از مادر 18 ساله حکایت از آن داشت که زن جوانی ابتدا دخترش را با خوراندن قرص یا پودر سمی به قتل رسانده سپس عصر روز گذشته با پاره کردن توری نصب شده روی پنجره اتاق هتل، دست به خودکشی Suicide زده است.

تحقیقات بیشتر در این باره از سوی قاضی احمدی نژاد در حالی ادامه یافت که محتویات دست نوشته مذکور حکایت از ماجراهای عاشقانه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصمیم شوم 3 دختر دبیرستانی در یک شب در نقده / نفر سوم منصرف شد!

اقدم عجیب پدر ثروتمندترین عروس دنیا + عکس

خودکشی وحشتناک سحر 23 ساله در افسریه تهران

زن صیغه ای قربانی فاش نشدن راز پنهان تازه داماد! + عکس

داماد شب عروسی به سر خود شلیک کرد! + فیلم و عکس

خودکشی زن شوهردار پس از ملاقات شیطانی با یک جوان در خلوتگاه

مرگ تازه داماد در رقابت عشقی! + عکس

اعتراف کثیف خوانند معروف مرد از ارتباطات خود و همسرش با دیگران+عکس

آتش زدن پدر به خاطر ریختن یک استکان چای! / در یافت آباد تهران رخ داد

فوری / خودسوزی در محل سخنرانی رئیس جمهور در نیشابور + فیلم

زشت‌ترین دختر دنیا در گینس چگونه زیبا شد ؟! + عکس‌های باورنکردنی

پاسگاه پلیس کوهدشت را به رگبار بستند

اولین فیلم از اعترافات پدرشکنجه گر نگار / نگار آرزو دارد پیانیست شود + جزییات و تصاویر دردناک

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حادثه Incident سقوط Fall حیاط خلوت قاضی Judge قتل Murder مسافرت خودکشی Suicide اخبار حوادث خودکشی دختر کشتن زن روزنامه عکس جوان زن دختر فیلم مرد ایران شوم سرقت پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌

به گزارش جام جم آنلاین، قرار است ایالات متحده و روسیه روز چهارشنبه در شورای امنیت سازمان ملل متحد بر سر موضوعات مرتبط با استقرار تسلیحات هسته‌ ای در فضا با هم دیدار و بحث کنند.

به گزارش رویترز، این دیدار در شرایطی شکل می‌گیرد که قرار است، شورای امنیت بر سر پیش‌نویس قطعنامه‌ای که به موجب آن آمریکا از کشور‌ها می‌خواهد از هر گونه مسابقه تسلیحاتی در فضا جلوگیری کنند، رای‌گیری کند.

برخی از دیپلمات‌ها عنوان کرده‌اند که احتمال می‌رود، روسیه مانع از تصویب این پیش‌نویس ارائه شده از جانب آمریکا شود. این اقدام ایالات متحده آمریکا پس از آن صورت می‌گیرد که این کشور، مسکو را به دلیل ساخت سلاح‌های هسته‌ای ضدماهواره‌ای برای ارسال به فضا متهم کرد.

ادعایی که وزیر دفاع روسیه آن را به صراحت رد کرده است. لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل و یامازاکی کازویوکی، سفیر ژاپن در سازمان ملل روز جمعه در جریان یک بیانیه مشترک اعلام کردند که به مدت شش هفته با اعضای شورای امنیت در مورد متن پیش‌نویس مورد نظر مذاکره کرده‌اند.

این متن بر لزوم تعهد دولت‌ها به تبعیت از معاهده فضای ماورای جو تایید کرده و از کشور‌های می‌خواهد تا به صورت فعال در بحث استفاده صلح‌آمیز از فضای ماورای جو و جلوگیری از هرگونه مسابقه تسلیحاتی در فضا مشارکت کنند.

معاهده فضای ماورای جو در سال ۱۹۶۷، روسیه و ایالات متحده را از قرار دادن هر شی حامل سلاح هسته‌ ای یا هر نوع سلاح کشتار جمعی در مدار زمین منع می‌کند.

روسیه و چین قصد دارند در این جلسه قبل از هر چیز یک اصلاحیه را به رای بگذارند. اصلاحیه مذکور بازتاب‌دهنده پیشنهادی است که از سوی دو طرف در سال ۲۰۰۸ مطرح شد و به موجب آن استقرار هر گونه سلاح در فضا و یا ایجاد تهدید و استفاده از زور علیه اجرام فضای بیرونی زمین را ممنوع می‌کند.

با این حال، منابع دیپلماتیک بر این باورند که اصلاحیه مذکور نیز به مرحله تصویب نمی‌رسد. اصلاحیه و پیش‌نویس قطعنامه مذکور هر کدام حداقل به ۹ رای موافق و بدون وتوی روسیه، چین، آمریکا، بریتانیا و فرانسه نیاز دارند. برخی از مقامات اطلاعاتی آمریکا ادعا کرده‌اند که روسیه در حال ساخت یک بمب هسته‌ای فضایی است که در صورت انفجار، تشعشات الکترومغناطیسی آن شبکه گسترده‌ای از ماهواره‌ها را از کار می‌اندازد.

با این حال، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته است که روسیه مخالف هر گونه استقرار سلاح هسته‌ ای در فضاست.

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد