Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@23:26:19 GMT

فیله مرغ نارگیلی؛ رویه ترد با مغزی نرم

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۵۴۰۷

فیله مرغ نارگیلی؛ رویه ترد با مغزی نرم

اگر عاشق فیله سوخاری هستید، پیشنهاد میکنیم این نوع فیله با روکش پودر نارگیل را امتحان کنید.

مواد لازم:

تخم مرغ: ۳ عدد
سس خردل: ۲ قاشق سوپ خوری
پودر سیر: به مقدار لازم
سینه مرغ: یک عدد
نشاسته ذرت: یک دوم پیمانه
کورن فلکس (پودر شده): یک دوم پیمانه
آرد: یک چهارم پیمانه
پودر نارگیل: یک و یک دوم پیمانه
نمک: یک قاشق سوپ خوری
فلفل سیاه (پودر شده): یک قاشق سوپ خوری
روغن: یک پیمانه

طرز تهیه:

تخم مرغ، سس خردل، پودر سیر و پودر پیاز را با چنگال با همزن برقی به خوبی مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سینه مرغ را باریک خرد کنید.
باریکه های مرغ را حدود ۱۰ دقیقه در مخلوط تخم مرغ قرار دهید تا مزده دار شود.
نشاسته ذرت، کورن فلکس پودر شده، آرد، پودر نارگیل، نمک و فلفل سیاه را در ظرفی جداگانه با هم مخلوط کنید.
تکه های مرغ را در مخلوط نشاسته ذرت بغلتانید
سپس در روغن سرخ کنید تا طلایی و برشته شوند.
آنها را روی دستمال کاغذی ویژه آشپزی قرار دهید تا روغن اضافی شان گرفته شود.
سپس سرو کنید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!

حمیدرضا عبدوس اظهار کرد: با توجه به اینکه بعضی از گونه‌های گیاهی در حال انقراض هستند، هر گونه بهره برداری بی رویه و بدون مجوز از این گونه ها جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

وی ادامه داد: برابر تبصره ۷ قانون اصلاح ماده ۳ اصلاحی، قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور و بخشنامه سراسری معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور، با موضوع ابلاغ سیاست ها و ضوابط حفظ، احیاء، توسعه، بهره‌برداری و صادرات محصولات فرعی جنگل و مرتع، هر گونه بهره‌برداری از محصولات مرتعی و جنگلی بدون مجوز ممنوع و غیر قانونی است و ضمنا به استناد ماده ۲۵ مکرر الحاقی به «قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز» مصوب سال ۱۴۰۰، حمل، عرضه، خرید، فروش، نگهداری، اقدام برای خروج یا خارج کردن  محصولات و فرآورده های مرتعی و جنگلی ممنوع بوده و با متخلفین به شدت برخورد می گردد.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: هرگونه بهره‌برداری و برداشت صرفاً با اخذ مجوز از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در قالب طرح مصوب با اولویت دارندگان پروانه چرای دام و بهره‌برداران عرفی مطابق قوانین و مقررات مجاز است.

 عبدوس تاکید کرد: برداشت بی رویه گیاهان دارویی از عرصه‌های منابع طبیعی به خصوص در سال های اخیر که منابع طبیعی به خاطر خشکسالی‌های مداوم دچار تنش شدید اکولوژیکی شده است، سبب آسیب رساندن به گیاهان دارویی‌، کاهش سطح و تراکم و در نهایت موجب خطر انقراض برخی گونه‌های ارزشمند گیاهی نظیر باریجه‌، ریواس، آنغوزه، کنگر، متکا felora persica، زرشک وحشی‌، زیره کوهی،چلم‌، آویشن، ‌کرفس کوهی، موسیر کوهی، قارچ ترافل و میوه های درختان جنگلی و ... می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه همه ساله با شروع فصل بهار و رویش گیاهان مرتعی در سطح مراتع و مناطق کوهستانی استان، افراد سودجو با دستبرد به طبیعت و برداشت بی رویه از گیاهان مرتعی خوراکی و دارویی اقدام به تخریب طبیعت می کنند.

در سال های گذشته به وفور مشاهده شده که افراد سودجو از استان های همجوار به این استان وارد می شوند و با برداشت بی رویه برخی گیاهان دارویی، این گونه ها را قربانی زیاده خواهی خود می کنند.

عبدوس با اشاره به کشت گیاهان دارویی در برخی اراضی مرتعی تصریح کرد: این گیاهان مرتعی در عرصه های منابع طبیعی‌، هیچ گاه برای مباحث صنعتی کشت نشده اند که به آن میزان زیاد برداشت انجام شود.

وی با اشاره به بحث ترسیب کربن که توسط این گیاهان انجام می شود، بیان کرد: در حال حاضر گرم شدن کره زمین بزرگترین معضل در جهان محسوب می شود و ما با از بین بردن این گیاهان مرتعی که اصلی ترین تاثیر را در ترسیب کربن و از بین بردن گازهای گلخانه ای دارند، عمر کره زمین را کاهش می دهیم.

رئیس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: گستردگی جغرافیایی استان سمنان، تنوع آب‌وهوایی کم‌نظیری را رقم زده است.

مناطقی کاملا کوهستانی و جنگل‌های سرسبز، تپه‌های شنی و مناطق کاملا خشک کویری نمونه‌هایی از اقلیم‌های متفاوت آب‌وهوایی در استان سمنان هستند که تحت‌تاثیر همین اقلیم‌های متفاوت، گیاهان دارویی استان سمنان نیز تنوع جالبی دارند. طبق آمار منتشر شده، از سه هزار گونه گیاهی که در استان سمنان شناسایی شده بیش از ۱۳۰ گونه این گیاهان از خواص دارویی برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت و همکاری مردم در این زمینه، از مردم استان خواست به منظور حفظ و توسعه رویشگاه های این چنین گیاهان ارزشمندی از هرگونه برداشت غیرمجاز خودداری کنند.

عبدوس تاکید کرد: بهره برداری از گیاهان دارویی برای افراد محلی در حد عرف مصارف خانوار روستایی ساکن در محل تا مقدار ۲ کیلوگرم مجاز است و بهره برداری بیش از ۲ دو کیلوگرم‌، بدون مجوز قانونی ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد قانونی صورت می گیرد و متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.

رئیس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه برداشت، حمل، خرید و فروش و معامله بدون اخذ مجوزهای لازم برابر قوانین و مقررات، محموله به عنوان کالای قاچاق به نفع دولت توقیف و متخلفان توسط مأموران یگان حفاظت به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

عبدوس افزود: به سبب وسعت عرصه های منابع طبیعی و کمبود نیرو برای برخورد با این قبیل اقدامات، باید مردم محلی و به ویژه شوراها و روستاییان گرامی از فعالیت این افراد جلوگیری کنند و به محض مشاهده به یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان اطلاع دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطر انقراض بیخ گوش گیاهان کوهی ایلام
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • جایگزین‌های متنوع به جای تخم‌مرغ در غذا‌ها
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • حاجی بادام؛ میراث شیرین یزدی‌ها
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید
  • شش ترفند برای پخت یه جوجه کباب اعلاء
  • آغاز برداشت علوفه مخلوط از مزارع مازندران