Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@10:59:13 GMT

کسب مقام ششم در لیگ برتر استان توسط تیم شهرداری راور

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۵۶۶۰

کسب مقام ششم در لیگ برتر استان توسط تیم شهرداری راور

تیم فوتبال شهرداری راور که امسال با امتیاز تیم فوتبال محبان موسی بن جعفر (ع) راور توانسته بود در لیگ برتر استان شرکت کند در پایان این فصل مسابقات در رتبه ششم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا راور؛ تیم فوتبال شهرداری راور که امسال با امتیاز تیم فوتبال محبان موسی بن جعفر (ع) راور توانسته بود در لیگ برتر استان شرکت کند در پایان این فصل مسابقات در رتبه ششم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال شهرداری راور در پایان مسابقات از ۱٨ بازی ۶ باخت، ٧ مساوی و ۵ برد در مجموع با ٢٢ امتیاز در رده ششم گروه خود در لیگ برتر استان قرار گرفت.این در حالی است که براساس گفته مسئولین این تیم، تیم شهرداری راور نسبت به سال گذشته کاملا جوان گرایی کرده است.


مسئولین این تیم در پایان مسابقات از شورای شهر راور و بخصوص شهردار و همچنین از شرکت نیروگاه خورشیدی پاکتابان بعنوان اسپانسر این تیم را در طول مسابقات یاری کردند، تشکر کردند.


قابل ذکر است کادر فنی این تیم عبارت بودند از سرمربی محمدرضا کاربخش و میثم اسماعیلی و اعضا هیئت مدیره نیز عبارتند از محمدرضا کاربخش، حسین اثنی عشری، مهدی کرباسی(سرپرست)، علی خیر اندیش، فرشید شهابی، محمدرضا کاربخش، حسن کاربخش.


همچنین مسئولین این تیم از از نیروی انتظامی (جهت امنیت برگزاری مسابقات به میزبانی راور) پرسنل اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان راور و اداره گاز شهرستان (جهت در اختیار گذاشتن مهمانسرا برای داوران) و همچنین مدرسه شهید صدوقی و بهار جهت در اختیار گذاشتن خوابگاه برای تیمهای مهمان و اداره ورزش و هیئت فوتبال در امر برگزاری مسابقات و همچنین از فرمانداری تقدیر و تشکر کردند.

 

ضمنا تیم فوتبال محبان موسی ابن جعفر در سال 97-98 قصد دارد به همکاری مسئولین و متولیان ورزش با قدرت هرچه بیشتر در لیگ برتر استان شرکت نماید.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بذر گیاهان مرتعی در راور

هادی صادقی گفت: در اولین سال اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور طی چهار سال با مشارکت بهره برداران منابع طبیعی شهرستان بیش از دو هزار گلدان حاوی بذر گیاهان مرتعی و درختان جنگلی همچون بادام کوهی، قره داغ، اسکنبیل تولید که بذرهای سبز شده پس از بدست آوردن شرایط مناسب به عرصه‌ها و مناطق مستعد استقرار وادامه دوره رشد منتقل خواهند شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری راور بیان کرد: کاشت بذر گیاهان مرتعی و تولید نهال در راور آغاز و با هدف تحقق و اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با مشارکت بهره برداران ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه ۳هفته لیگ برتر فوتبال و مسابقات معوقه
  • زمان برگزاری ۳هفته لیگ برتر و مسابقات معوقه
  • کاشت بذر گیاهان مرتعی در راور
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • اعلام برنامه مسابقات هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • (تصاویر) سلفی هادی چوپان با طرفدارانش پس از قهرمانی در انگلستان
  • مبلغ دقیق جایزه هادی چوپان در آرنولد کلاسیک انگلیس با پول ایران
  • رقابت تیمهای خوزستان درلیگ برتر فوتبال
  • سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت‌سین یزد
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی