Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: حسن سلطانی گفت: شیعیان باید به گونه ای عمل کنند که مورد رضایت حضرت حجت(عج) باشد که در این صورت فرد در خلوت و جلوت رفتارهای صحیح خواهد داشت و اگر رفتارهای انسان مورد رضایت حضرت مهدی(عج) باشد، قطعا زمینه ساز ظهور خواهد بود.

حسن سلطانی، مجری برنامه های معارفی رسانه ملی در گفت وگو با خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان که در راستای ایجاد پویش مردمی «#قدمی_برداریم» برای زمینه سازی ظهور انجام شد، به گام هایی که رسانه ملی می تواند در این مسیر بردارد، اشاره کرد و گفت: رسانه ملی و تمام نهادهایی که در عرصه فرهنگی در حال تلاش هستند، باید به دو عنصر ویژگی های دوران ظهور امام عصر(عج) و همچنین خسران و زیان دوران غیبت ایشان توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: رسانه ملی باید برکات وجودی امام زمان (عج) را بیان و این مهم را تبیین کند که «یَملَأُ الله بِهِ الاَرضَ قِسطاً وَ عَدلاً کَما مُلِئَت ظُلماً و جَورا؛ زمین را از قسط و عدل پر می کند چنانکه از ظلم و چور پر شده باشد»؛ زیرا اگر آدمی، عدالت گستر واقعی را بشناسد و بداند که تنها به دست ایشان عدالت واقعی رقم خواهد خورد، هیچ دعایی جز ظهور ایشان نخواهد داشت.

 

سلطانی با بیان اینکه رسانه ها باید عواقب طولانی شدن غیبت امام عصر(عج) را تبیین کنند، تصریح کرد: رسانه ملی باید به معرفی ایشان بپردازد و در گام بعدی پاسخ شبهات رسانه های معاند را بیان کند تا غبار قرار گرفته روی حقایق دولت مهدوی کنار رود؛ در این صورت همگان خواستار روی کار آمدن این دولت خواهند بود.

 

مجری رسانه ملی در پاسخ به این سوال که هر فردی برای قدم برداشتن برای زمینه سازی ظهور نیازمند چه پیش زمینه هایی است، تاکید کرد: براساس روایات و از قول امام زمان (عج) در نامه هایشان به نواب اربعه داریم که ایشان ناظر بر اعمال انسان ها هستند و نامه اعمال انسان ها به محضر ایشان می رسد و حضرت(عج) از رفتارهای بد انسان، ناراحت می شوند.

 

وی گفت: امام عسکری(ع) می فرمایند: «کونُوا لَنا زَيْناً وَ لا تَکونُوا عَلَيْنا شَيْناً؛ زینت ما باشید نه باعث ملامت و سرزنش ما» لذا شیعیان باید به گونه ای عمل کنند که مورد رضایت حضرت حجت(عج) باشد که در این صورت فرد در خلوت و جلوت رفتارهای صحیح خواهد داشت و اگر رفتارهای انسان مورد رضایت حضرت مهدی(عج) باشد، قطعا زمینه ساز ظهور خواهد بود.

پایان پیام/376

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مسجد مساجد نمایشگاه کتاب کتاب مجلس برجام مصلی مقام معظم رهبری نمایشگاه پویش قدمی بر می داریم حسن سلطانی مرکز تخصصی مهدویت مسجد مقدس جمکران رسانه ملی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • (ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان