Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نخستین همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» از چهار شبکه قرآن، شما، افق و شبکه چهار سیما به صورت زنده پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نخستین همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» که قرار است عصر امروز هفدهم اردیبهشت در محل تالار گلشن بجنورد برگزار شود، به صورت زنده و مستقیم از چهار شبکه قرآن، شما، افق و شبکه چهار سیما به صورت زنده پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این خبر؛ در این همایش که با حضور «حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و دبیرستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، «محمدرضا صالحی» استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان و پژوهشگران کشوری برگزار می شود، از برگزیدگان بخش مقالات و اینفوگرافی فراخوان همایش تقدیر می شود.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مسجد مساجد برجام نمایشگاه کتاب تهران کتاب اقتصاد مقاومتی بیرجند نیمه شعبان پخش زنده سبک زندگی اسلامی همایش ملی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد