Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سعدی از آخرین مراحل فنی فیلم سینمایی «شب‌لرزه» و تعیین زمان اکران فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، سعید سعدی، تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با آنا از اکران فیلم‌ سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به کارگردانی هومن سیدی که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شد و توانست سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند، پس از جام جهانی خبر داد و گفت: پخش این فیلم بر عهده موسسه «فیلمیران» خواهد بود و به احتمال زیاد در ماه‌های شهریور و یا برای اکران پاییزی و در مهر ماه نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش «راه رفتن روی سیم» و «دم‌سرخ‌ها» با موسسه «نسیم صبا»

وی همچنین در خصوص نمایش فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» ساخته احمدرضا معتمدی که در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده شد و فیلم سینمایی «دم‌سرخ‌ها» به کارگردانی آرش معیریان، گفت: در پی مذاکره برای بستن قرارداد اکران این دو فیلم هستیم که البته پخش آن برعهده دفتر پخش خودمان یعنی «نسیم صبا» خواهد بود که می‌خواهیم در اولین فرصت این دو فیلم را اکران کنیم.

«شب‌لرزه» به صداگذاری رسید

این تهیه‌کننده در مورد آخرین مراحل فنی فیلم سینمایی «شب‌لرزه» که جدیدترین اثر محمدرضا رحمانی است و تهیه‌کنندگی آن را سعدی برعهده دارد، توضیح داد: تدوین این فیلم که همزمان با فیلمبرداری توسط مهدی سعدی انجام شد و مسعود سخاوت‌دوست ساخت موسیقی آن را نیز به اتمام رسانده است. در حال حاضر در حال مذاکره با صداگذار هستیم و با یکی از صداگذاران نیز به توافق رسیده‌ایم که تا چند روز آینده نام او را اعلام خواهیم کرد.

سعدی در مورد موضوع این فیلم افزود: «شب‌لرزه» به یکی از معضلات مبتلا به جامعه و جوانان توجه دارد و یکی از هنجارهای اجتماعی مورد توجه قرار داده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بالاخره تصمیم گرفت که برای خرید استوائو ویلیان، پدیده جوان پالمیراس، معروف به "مسینیو"، وارد رقابت با چلسی نشود. 

باشگاه کاتالان به جذب این هافبک تهاجمی 17 ساله با استعداد علاقه داشت و آندره کوری، ایجنت او، نیز با بارسا رابطه نزدیکی دارد، اما پس از خرید ویتور روکه که جواب نداده و در بارسا از او فعلا ناامید شده‌اند، تصمیم بر این شده روی پدیده دیگری از برزیل ریسک نکنند. بارسا برای روکه 30+30 میلیون یورو هزینه کرده است.

به این ترتیب مسینیو به چلسی نزدیک‌تر شد و بارسا قصد ندارد برای او 50 میلیون یورو هزینه کند. گفته می‌شود چلسی حاضر است برای مسینیو 30 میلیون یورو ثابت و 20 میلیون یورو بر اساس بندهای متغیر بپردازد.

دیگر خبرها

  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد