Web Analytics Made Easy - Statcounter

«روح الله احمدزی»، سخنگوی اداره شناسنامه های الکترونیک در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روند توزیع شناسنامه ها کماکان ادامه دارد و اخبار منتشر شده مبنی بر توقف این روند صحیح نمی باشد.

روز گذشته برخی منابع خبری افغانستان به نقل از مقامات دولتی اعلام کرده بودند که اشرف غنی به دلیل اختلافات گسترده در دولت، دستور توقف توزیع شناسنامه های الکترونیک را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد زی تاکید کرد که این روند همچنان با قوت پابرجاست و تاکنون حدود 200 شناسنامه میان مقامات دولتی و مردم توزیع شده است.

به گفته وی، 2 هزار نفر دیگر بایومتریک شده و به زودی شناسنامه های آنها توزیع خواهد شد.

گفتنی است که روند توزیع شناسنامه های الکترونیک پنجشنبه هفته گذشته در حالی توسط اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان آغاز شد که به دلیل درج واژه «افغان» در این شناسنامه ها، بسیاری از مقامات و جریان های سیاسی با آن مخالف هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روح الله احمدزی شناسنامه های الکترونیک افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از شماره گذاری کالا‌ها و خدمات ورزشی، شماره رمزینه به صاحبان کالا داده می‌شود که می‌توانند روی اثر خود حک کنند و متقاضیان با بارگزاری آن به اصالت و هویت کالا پی خواهند برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود