Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:57:36 GMT

رویداد‌های ورزشی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۶۶۶۹

رویداد‌های ورزشی استان قزوین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛هفتمی سنگنورد قزوینی در رقابت‌های جام جهانی، برگزاری اردوی تیم‌های ملی سنگنوردی در قزوین، برگزاری رقابت‌های جودوی کارگری قهرمانی استان، سومی فوتبالیست قزوینی به همراه تیم ملی ناشنوایان در آسیا و آقای گلی فوتبالیست قزوینی در لیگ برتر هلند از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در رقابت‌های سنگنوردی جام جهانی چین هفتم شد

رضا علیپور سریع‌ترین مرد عمودی جهان، در دومین مرحله رقابت‌های سنگنوردی جام جهانی ماده سرعت با رکورد ۷ ثانیه و چهاردهم صدم ثانیه به عنوان هفتم رسید.

او در مرحله مقدماتی با رکورد ۵ ثانیه و ۷۱ صدوم ثانیه و در مرحله بعد با رکورد ۵ ثاینه و ۸۹ صدوم ثانیه به عنوان نفر اول به فینال رسیده بود.

دیمیتری تیموفیف روسیه با رکورد ۵ ثانیه و ۶۹ صدم ثانیه قهرمان این مرحله شد، نمایندگان اندونزی و اوکراین به عناوین دوم و سوم رسیدند.

مراحل دوم و سوم رقابت‌های سنگنوردی جام جهانی در چین برگزار می‌شود، علیپور در مرحله اول این رقابت‌ها در روسیه قهرمان شده بود.

قزوین میزبان اردوی تیم‌های ملی سنگنوردی سرعت

به گفته دبیر هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان، مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم‌های ملی سنگنوردی سرعت مردان و زنان در قزوین برگزار می‌شود.

مرتضی قبادی افزود: در این مرحله ۷ بانوی ملی پوش و ۸ ورزشکار مرد، تمرینات خود را از ۱۹ اردیبهشت به مدت ۳ روز زیر نظر علیرضا بلاغی سرمربی قزوینی تیم ملی برگزار می‌کنند.

رضا و مهدی علیپور به همراه محمدرضا احتشام نیا سه ملی پوش قزوینی حاضر در این اردو هستند.

اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های جودو کارگری قهرمانی استان قزوین

رئیس هیات ورزش‌های کارگری استان گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم نیرومحرکه عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم مهرام نایب قهرمان شد و تیم هیات جودو استان هم عنوان سوم را کسب کردند.

علی آموزگار افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۳۰ جودوکار از سراسر استان به میزبانی سالن پاس قزوین برگزار شد.

نفرات برتر به رقابت‌های قهرمانی کارگران کشور اعزام می‌شوند.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان با حضور فوتبالیست قزوینی در آسیا سوم شد

در پایان چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان که در ترکیب خود از سید امیر حسینی ملی پوش قزوینی بهره می‌برد  به مقام سوم دست یافت.

چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه از هفتم اردیبهشت به میزبانی شهر چانگ وون کره جنوبی برگزار شد.

فوتبالیست قزوینی آقای گل لیگ برتر هلند شد

علیرضا جهانبخش تاثیرگذارترین بازیکن آسیایی در لیگ برتر فوتبال هلند شد.

علیرضا جهانبخش ملی پوش قزوینی تیم آلکمار موفق شد در جریان برتری ۶ بر صفر تیمش برابر زووله هت‌تریک کند و به عنوان آقای گلی لیگ اردیویسه دست یابد.

جهانبخش فصل را با ۲۱ گل زده تمام کرد و با تفاضل دو گل بیشتر نسبت به بیورن یانسن، مهاجم دن هاگ آقای گل فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ اردیویسه هلند شود، همچنین او با ۱۲ پاس گل در رده سوم برترین پاسور‌های لیگ جای گرفت.

جهانبخش با آقای گلی در لیگ اردیویسه هلند، تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و آسیا شد که در یک تیم اروپایی به این مهم دست پیدا می‌کند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیدمیثم حصاری، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: نشان فاخر صنایع‌دستی کشور به آثار شاخص و منحصربه‌فرد تولید شده توسط هنرمندان استان‌ها تعلق می‌گیرد و هرسال داروی آنها به صورت استانی و سپس در سطح ملی برای انتخاب آثار فاخر صورت می‌گیرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین افزود: در مرحله داوری استانی تعداد بر اساس شاخص‌هایی چون خلاقیت در طراحی، حفظ اصالت و مهارت در اجرا، ۲۰ اثر از آثار هنرمندان توسط کارشناسان استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پنج اثر به مرحله کشوری ارسال شد تا در کارگروه فنی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور مورد داوری قرار گیرند.

او خاطرنشان کرد: در مرحله داوری ملی از پنج اثر ارسال شده اثر منبت چوب سیدمرتضی عبدحسینی و قفل سنتی استاد حسن کوکبی موفق به کسب نشان فاخر صنایع‌دستی کشور شدند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان قزوین یادآور شد: پیش از این نیز سه اثر دیگر از هنرمندان صنایع‌دستی استان در رشته تراش شیشه، نگارگری و خراطی چوب نیز موفق به دریافت این نشان شده‌اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895511

دیگر خبرها

  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه ۲۷ فروردین قم
  • گلایه کشاورزان قزوینی از تاخیر در اختصاص آب
  • انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه ۲۶ فروردین قم
  • مروری بر اخبار ورزشی ۲۷ فروردین استان قزوین
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف