Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@10:33:13 GMT

بازدهی ارزشمند فولاد مبارکه برای سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۶۶۷۵

امیرحسین نادری، معاون مالی و اقتصادی فولاد مبارکۀ اصفهان درخصوص سود پرداخت شدۀ این شرکت بابت سهام عدالت گفت: با ورود نماد شرکت فـولاد مبارکه به بورس در اسفندماه سال ۸۵، بلوک ۳۰ درصدی شرکت به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیارد تومان به سهام عدالت واگذار شد تا از محل سود نقدی شرکت طی ۱۰ سال، این مبلغ به صورت اقساط به حساب خزانه واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : امیرحسین نادری، معاون مالی و اقتصادی فولاد مبارکۀ اصفهان درخصوص سود پرداخت شدۀ این شرکت بابت سهام عدالت گفت: با ورود نماد شرکت فـولاد مبارکه به بورس در اسفندماه سال ۸۵، بلوک ۳۰ درصدی شرکت به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیارد تومان به سهام عدالت واگذار شد تا از محل سود نقدی شرکت طی ۱۰ سال، این مبلغ به صورت اقساط به حساب خزانه واریز شود.
وی افزود: این در حالی است که از زمان واگذاری این سهام به سهام عدالت تا پایان سال مالی ۹۵، بیش از ۳۶۰۰ میلیارد تومان سود نقدی به سهام عدالت تعلق گرفته که از این مقدار، ۱۳۴۶ میلیارد تومان به افزایش سرمایه اختصاص یافته و ۲۲۲۰ میلیارد تومان به صورت نقدی پرداخت شده است. این بدان معناست که حدود ۴ برابر قیمتی که سهام عدالت بابت اصل سهام طی ۱۰ سال پرداخت کرده است، سود نقدی دریافت کرده است.
نادری ادامه داد: همچنین ارزش بلوک سهام عدالت با توجه به قیمت فعلی سهام، حدود ۶۳۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به قیمت واگذاری ۷ برابر رشد داشته است. به بیان دیگر، طی ۱۰ سال برای سهام عدالت ۶۰۰ درصد بازده قیمت و ۴۰۰ درصد بازده نقدی از فولاد مبارکه حاصل شده است، یعنی ۱۰۰۰ درصد بازده طی ۱۰ سال یا ۱۰۰ درصد بازدهی به طور متوسط سالانه. به جرئت میتوان اذعان کرد که این بازدهی در هیچیک از شرکت های بورسی یا دیگر حوزه های سرمایه گذاری برای سهام عدالت حاصل نمیشد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی