Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@18:14:26 GMT

آخرین وضعیت جستجوی پیکر جان باختگان پرواز تهران - یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۶۹۰۲

کامروز امینی، افزود: از ابتدای وقوع سانحه هوایی پرواز "تهران _یاسوج" وظایف ما در زمینه احراز هویت، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن مورد بررسی و تفکیک قرار گرفت.

وی اظهار کرد: از ابتدای حادثه سقوط هواپیما تاکنون تعداد ۲۱۲ بافت انسانی متعلق به ۶۰ مسافر جانباخته توسط امدادگران هلال احمر کشف و به پزشکی قانونی استان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون کار کدگزاری، نمونه برداری و انجام آزمایش‌های ژنتیکی و جواب نمونه‌ها بر این اساس بود که اسامی ۶۰ نفر از جانباختگان پرواز "تهران – یاسوج" در کد نمونه‌ها بود که از این تعداد ۲۲ نفر شرایط تحویل به خانواده‌ها را داشتند.

امینی با بیان اینکه پیکر ۳۸ نفر دیگر از جانباختگان این حادثه به دلیل کامل نبودن، شرایط تحویل به خانواده‌ها را ندارند، تصریح کرد: تاکنون اسامی ۶ نفر از جانباختگان این سانحه هوایی (کادر پروازی و مسافران) هنوز در نمونه‌هایی که به پزشکی قانونی ارسال شده وجود نداشت.

وی با اشاره به شرایط تحویل اجساد جانباختگان ادامه داد: امیدواریم با ادامه روند جستجو‌ی بقایای پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا توسط هلال احمر هر چه سریعتر مابقی پیکر‌ها پیدا شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در صورتی که پیکر‌های جانباختگان با انجام آزمایش‌های ژنتیکی کامل شوند یا دستگاه‌های ذیربط پایان جستجو را اعلام کنند ما موظف به تحویل پیکر‌های فوت شدگان به خانواده هایشان هستیم.

امینی اضافه کرد: تاکنون خانواده‌هایی که پیکر‌های عزیزانشان را تحویل نگرفته اند و نیاز به گواهی فوت داشته اند طبق ضوابط قانونی و به دستور مقام قضایی برای آن‌ها گواهی فوت صادر شده است.

ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!