Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@16:22:18 GMT

اعتبار اجراي 44 طرح مهم در خراسان رضوي اختصاص يافت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۶۹۲۲

اعتبار اجراي 44 طرح مهم در خراسان رضوي اختصاص يافت

خبرگزاري آريا - مشهد - ايرنا - رئيس دفتر رئيس جمهوري گفت: تامين اعتبار مورد نياز براي اجرا و تکميل 44 طرح مهم و ضروري خراسان رضوي از دستاوردهاي سفر رئيس جمهوري به اين استان است.

به گزارش ايرنا به نقل از اعلام روز دوشنبه روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، محمود واعظي افزود: براي اجراي اين طرح ها 21 هزار ميليارد ريال اعتبار ريالي و 200 ميليون يورو اعتبار ارزي هزينه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: بستر اقتصادي در خراسان رضوي آماده است و اين استان بازرگانان و فعالان اقتصادي و بخش خصوصي قوي و خوبي دارد.
وي با اشاره به پايين بودن نرخ بيکاري در استان خراسان رضوي تاکيد کرد: پارسال 124 هزار شغل خالص با همکاري مطلوب بخش خصوصي و دولتي در اين استان ايجاد شد.
واعظي با تاکيد بر حمايت از بخش خصوصي و اجراي اصل 44 قانون اساسي گفت: بايد از واگذاري امور به بخش خصوصي حمايت کنيم و دولت نبايد در اين زمينه بنگاه داري کند و وظيفه ما سياست گذاري، نظارت و هدايت است.
وي از افزايش اختيارات استانداران در برخي از استان ها خبر داد و افزود: با توجه به ظرفيت هاي اين خطه پيشنهاد آن بود که به استاندار خراسان رضوي اختيارات بيشتري داده شود و رئيس جمهوري هم با اين ايده و تمرکز زدايي موافق است.
رئيس دفتر رئيس جمهوري گفت: نگاه دولت بر اين است که هر اعتباري که به مشهد و خراسان رضوي اختصاص مي يابد، همه ملت ايران از آن منتفع خواهند شد.
دکتر حسن روحاني رئيس جمهوري به اتفاق برخي از معاونان و وزيران، روز گذشته (يکشنبه)در قالب چهارمين سفر استاني خود به خراسان رضوي سفر کرد.
5132/3027
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار